Adevaratul motiv al despărţirii RBD

Posted On 12:52 by Devoratorul de TV |


Se pare că există o înregistrare video în care sunt filmaţi producătorul şi impresarul Pedro Damian şi mai marii de la Televisa care discută despre soarta RBD. S-ar părea că motivul despărţirii acestora ar fi banii (prea mulţi) şi că nu s-a ajuns la o înţelegere financiară. De aceea unii dintre tinerii din grup, precum Maite Perroni sau Dulce Maria au rămas la Televisa să-şi continue carierele ca actriţe. Problemele au început când Pedro Damian le-a mărturisit celor şase ce se întâmplă cu adevărat. Până la urmă, tot banii au fost adevăratul motiv al despărţirii.
edit post
2 Response to 'Adevaratul motiv al despărţirii RBD'
  1. alex 89
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/05/adevaratul-motiv-al-despartirii-rbd.html?showComment=1243420221181#c7933577704190145637'> 27 mai 2009 la 13:30

    E o politica la mijloc...
    vorba aia " banii n'aduce fericirea " :))

    din cate am auzit Anahi, Christian, Dulce ( baza formatzie ), Christopher vor continua sa cante, pe cont propriu...

    Sper sa ajunga si la noi noul album de adio " Para olvidarte de mi ", shi in 2010 va aparea si o editie dedicata fanilor " para olvidarte de mi fan edition " ( sursa Univision )
    Ce mi'as dorii eu shi nu numai sa apara si la noi celestial fan edition, empezar desde cero fan edition, versiunea in portugheza a primelor trei albume ( rebelde, nuestro amor si celestial ), DVD que hay detras, Live en Rio si Live in brasilia ( ultimul DVD ) si bineinteles telonovele Rebelde cu cele trei temporade. Eu sunt contra pirateriei; un cd sau un DVD original e alt ceva :D

     

  2. Anonim
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/05/adevaratul-motiv-al-despartirii-rbd.html?showComment=1243436052517#c9193047642664112957'> 27 mai 2009 la 17:54

    mda .. toata lumea se astepta sa fie in cauza asta chiar daca multi nu vor sa accepte !! nush ce sa zik despre asta dar imi pare rau k s-a terminat asha :(

     

Trimiteți un comentariu