Minodora, vacanţă cu surprize în Turcia

Posted On 12:02 by Devoratorul de TV |



Cu ceva timp în urmă, s-a întors din vacanţă Doiniţa Oancea, interpreta Minodorei din lung-metrajul “State de Romania –Student la Sorbona” şi din serialul de comedie “State de Romania”, (ce vor fi difuzate în toamnă la Pro Tv) care a fost Antalya. "A fost o vacanţă minunată, în care m-am bucurat de soare, de nisipul fin, de căldura şi de apusurile incredibil de frumoase din Lara. M-am întors cu forţe proaspete, aşa că sunt gata de “acţiune!”, a marturisit ea. Doiniţa a fost surprinsă când a fost recunoscuă de un turc, în timp ce se afla într-un magazin. “Se tot uita la mine şi era convins că m-a mai văzut undeva. I-am spus că în ţara mea sunt actriţă şi atunci si-a dat seama de unde mă ştie. Era un fan al telenovelei “Inimă de ţigan” care este acum difuzata şi în Turcia”. Imediat ce a recunoscut-o, vânzătorul a rugat-o să facă o fotografie împreuna. Având această poză, era convins că îşi va vinde mult mai repede marfa, şi asta pentru că turcii sunt şi ei mari fani ai acestui serial.
edit post
0 Response to 'Minodora, vacanţă cu surprize în Turcia'

Trimiteți un comentariu