Un francez va juca alaturi de State si Flacarica

Posted On 21:21 by Devoratorul de TV |

Face parte din noua generatie de personaje care vor aparea in toamna la Pro TV in "State de Romania - Student la Sorbona". Este de origine franceza, se numeste Julien Javions si este singurul actor strain din distributia lung-metrajului “State de Romania – Student la Sorbona” produs de Promance International. Julien va juca roul lui Alain, iubitul fiicei nelegitime a lui State Potcovaru si fiul unui politist francez care lucreaza pentru Serviciile Secrete si care este mereu pe urmele lui State. In rolul lui Alain din “State din Romania – Student la Sorbona” a ajuns in urma unui casting organizat la Paris. “Paul Chiributa m-a recomandat in momentul in care producatorii romani cautau un actor francez pentru acest rol. Am trimis CV-ul, am fost la casting si, la scurt timp, am aflat ca voi juca rolul lui Alain”, povesteste Julien. Mai mult, acesta a avut placuta surpriza sa fie recunoscut de regizorul Iura Luncasu.”In 2002 am fost la Sinaia unde am participat la un festival international de teatru. Iura a fost si el acolo si, in momentul in care ne-am reintalnit la Paris, si-a adus aminte de rolul meu din “Antigona”, piesa cu care am participat la festival”, povesteste Julien. Experienta traita pe platourile de filmare alaturi de echipa de la “State de Romania- Student la Sorbona” a fost extrem de interesanta pentru actorul francez, caruia i-a placut foarte mult experienta.
edit post
2 Response to 'Un francez va juca alaturi de State si Flacarica'
  1. Anonim
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/06/un-francez-va-juca-alaturi-de-state-si.html?showComment=1246305581542#c2769614859916726372'> 29 iunie 2009 la 22:59

    pare din ce in ce mai interesant iar francezul va pune telespectatoarele romance pe jar

     

  2. Anonim
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/06/un-francez-va-juca-alaturi-de-state-si.html?showComment=1257186369537#c8541640388894671481'> 2 noiembrie 2009 la 20:26

    caccatel mancalai de francez baorat si inputit

     

Trimiteți un comentariu