Maricica se întoarce! În "State de România" la PRO TV

Posted On 15:11 by Devoratorul de TV |


Dacă nu ştiţi cine e Maricica, ei bine, aceasta a fost slujnica credincioasă a lui Gigi Dumbravă, din "Inimă de ţigan" şi "Regina", care îi face un copil avocatului Dinu Rotaru. După cum bine vă amintiţi, spre sfârşitul telenovelei primeşte o moştenire imensă şi astfel îşi face intrarea în "State de România", la Pro TV difuzată din toamnă la Pro TV. Atunci veţi vedea că Maricica s-a ajuns, e deja bogata, are casa ei în care este stapână absolută şi are grija de Camelia, nepoata pe care avocatul Dinu i-a lasat-o în grija si cu care are de gand să "facă armată", să o educe în spiritul moldovenesc şi s-o vada la casa ei. Dorinţa cea mai mare rămâne să-şi găsească un soţ, atât ei cât şi tuturor femeilor din jur, şi culmea este că are senzaţia că se şi pricepe. Totul pare să meargă foarte bine până când planurile ei sunt date peste cap odată cu apariţia verişoarei din Republica Moldova. Dar să ne întoarcem la State, pe care până acum, Maricica nu s-a întalnit niciodată. Dar acum, pentru că s-a transformat într-o "doamnă" şi mai are şi avere, se pare ca lucrurile vor capata o altă intorsătură. "Se spune că banul schimbă omul, iar eu, Cosmina, sunt foarte curioasa în ce măsură banii o vor schimba pe Maricica".
Cosmina Larisa Dobrotă a ajuns Acasă în 2006, "anul în care am terminat Facultatea de teatru. Atunci am participat la un casting pentru un rol în serialul “Iubire ca în filme”. Îmi aduc aminte că nu am reuşit să închid ochii toată noaptea de dinainte...şi când am ajuns acolo, în faţa camerelor de filmat, după o repetiţie scurtă chiar cu regizorul Iura Luncaşu, îmi bătea inima atât de tare, încât aveam senzaţia că se aude în lavaliera mai tare decât glasul meu. Aşa am ajuns să joc rolul Petruţa, servitoarea timida a Elvirei Varga (Cătălina Mustaţă). Ştiu că acea vară a trecut extraordinar de greu, pentru că de abia aşteptam să înceapă filmările... şi când au început, am descoperit pe platourile din Buftea o adevarată familie care m-a primit cu braţele deschise", spune ea.
Eu unul sunt un fan al Larisei dar şi al Maricicăi, pe care abia aştept să le revăd din toamnă. De data aceasta la Pro TV în State de România.
edit post
0 Response to 'Maricica se întoarce! În "State de România" la PRO TV'

Trimiteți un comentariu