Alina Chivulescu va juca in telenovela orientala

Posted On 17:20 by Devoratorul de TV |

O noua actrita se alatura distributiei telenovele orientale. Pe langa Radu Valcan si Madalina Draghici, protagonistii productiei, Diana Dumitrescu, Maia Morgenstern sau Marin Moraru va juca si frumoasa actrita Alina Chivulescu, pe care o stiti din "La Bloc", "Ingerasii", "Vine politia" sau "Aniela. Pentru Alina, rolul pe care-l va juca, cel al unei femei musulmane este inedit, este o postura in care nu s-a mai aflat pana acum: ”Este clar ceva nou pentru mine, un rol pentru care am inceput deja sa ma documentez. Am mers la o moschee, am primit in dar un Coran, am inceput sa citesc din el. In plus producatorii ne-au dat o bibliografie impresionanta asa ca in aceasta vara voi avea ce lectura ”, marturisete actrita.Alina Chivulescu asteapta cu nerabdare sa filmeze primele secvente din noua productie ce va fi difuzata, din toamna, ACASA. “Este bucuria unui nou inceput. Sunt si emotiile aferente rolului, dar si gandul ca ma voi intalni, din nou, cu mari actori. Cu Maia Morgenstern am avut sansa sa joc intr-un film si ma bucur ca ne vom revedea pe platourile de filmare”, a adeclarat Alina pentru www.acasatv.ro .
edit post
0 Response to 'Alina Chivulescu va juca in telenovela orientala'

Trimiteți un comentariu