"Ingeraşii" şi la final pe primul loc!

Posted On 13:10 by Devoratorul de TV |



După cum ştiţi deja, vineri, 24 iulie, la 19.29, s-a difuzat ultimul episod al serialului "Îngeraşii" ACASĂ s-a clasat pe primul loc în topul audienţelor cu ultimul episod din cea mai îndrîgită comedie romantică românească. Potrivit datelor furnizate de GFK România, pe intervalul orar 19.29-20-32, ACASĂ s-a clasat pe primul loc în topul audienţelor în rândul femeilor cu vârsta cuprinsă între 15 şi 45 de ani din mediul urban, cu 3,8 puncte de rating si o cotă de piaţă de 17.7%. Minutul de aur al producţiei s-a înregistrat la ora 20.27, când Lia (Adela Popescu), Ingrid (Dana Rogoz), Gigi (Alina Grigore) şi Genţiana (Flavia Tronca) se aflau în parc şi-şi ţineau în braţe copiii. Secvenţa în care fetele se întîlnesc cu Tudor (Ioan Isaiu), Duda (Pavel Bartos), Sergiu (Mihai Petre) si Harry (Lucian Ifrim), se îmbrăţişează şi îi ţin în brate pe cei mici a avut, potrivit datelor furnizate de GFK România, o cotă de piaţă de 22,4 % si a atins 5.0 puncte de rating.
Secvenţa din parc a fost una plina de emoţie pentru toţi actorii. “A fost pentru prima dată când am tinut în braţe un copil, într-un film. Ca să mă asigur că cel mic nu plânge i-am cântat tot ce-mi aduceam aminte din copilărie, de la “Abracadabra”. La un moment dat bebeluşul dădea semne ca adoarme, şi îi plăcea ce-i cântam eu, iar colegii din echipă mi-au zis să am grijă să nu adoarmă. Aşa că am început să mă strâmb să-l fac să râdă. Toată lumea s-a amuzat”, îşi aminte-şte Dana Rogoz.
Secvenţa cu bebeluşii nu a fost una uşoară nici pentru Adela Popescu chiar daca are deja antrenament în ceea ce priveste lucrul cu cei mici. “Eu am doi nepoţei, de un an şi 9 luni si de 9 luni, si mă pricep să le intru în graţii. Aici însă a fost greu pentru că bebeluşul meu plângea tot timpul, doar când era în braţe la mămica lui se liniştea. Dar am reuşit să filmăm această ultimă secvenţă din acest proiect minunat, ’’Îngeraşii”. Am lucrat alături de o echipa de nota 10, am legat prietenii pe viaţă şi, cu siguranţă, ne vom aduce aminte, peste ani, de această producţie”, spune Adela.
edit post
0 Response to '"Ingeraşii" şi la final pe primul loc!'

Trimiteți un comentariu