Noi actori în Aniela

Posted On 12:58 by Devoratorul de TV |




După cum v-am spus mai devreme, Ana Ciontea şi Adina Galupa vor juca în "Aniela". Alături de ei vor mai juca Aurel Dicu, Constantin Cicort, Steliana Balacianu, Tamara Popescu şi Valer Dellakeza. Constantin Cicort (tatăl lui Pisi din "Regina") este un vechil tipic de la conacul familei Elefterios - Rache Poponeci. Steliana Balacianu (Maria din "Regina) o va interpreta pe fiica lui Rache - Maranda: «Îmi doresc de mult timp să joc un rol într-o producţie de epocă, deoarece cred că cred că mi se potriveşte foarte bine acestă perioadă. Este un proiect uriaş şi inedit. Este pariul nostru cu publicul şi în special este pariul nostru cu noi că vom face ceva nou, ceva ce nu s-a mai făcut. Şi mă bucur extrem de mult că din acest "ceva" fac parte şi eu, voi fi o cărămidă mică din zidul acesta mare - primul serial românesc de epocă", mărturiseşte Steliana. Tamara Popescu este Zoica- o bucătăreasă ardeleancă care va aduce în faţa telespectatorilor imaginea ţăranului de la 1900. Zoica împreună cu Arvinte - birjarul - jucat de Valer Dellakeza, sunt două personaje ce vor da culoare peisajului.
edit post
1 Response to 'Noi actori în Aniela'
  1. Anonim
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/07/noi-actori-in-aniela.html?showComment=1264864843658#c6946388806890612754'> 30 ianuarie 2010 la 17:20

    foarte frumoasa telenovela

     

Trimiteți un comentariu