Acţiune şi adrenalină, mâine în episodul din Aniela

Posted On 16:55 by Devoratorul de TV |


In episodul de mâine, 24 septembrie, din “Aniela”, de la 20:30, telespectatorii postului Acasă vor avea parte de secvente inedite, care implica multa actiune, urmariri pe cal in viteza si sarituri spectaculoase, in secventele atacului trasurii.
Actorul dansator Mihai Petre a fost extrem de incantat de scene deoarece implicau foarte multa actiune: “Au fost secvente care presupuneau foarte multe abilitati fizice si din acest motiv pot spune ca au fost unele dintre preferatele mele. Este vorba de un atac care se desfasura asupra unei calesti, iar Radu Vulturesco incearca sa salveze situatia. Scenele au presupus urmariri in viteza, iar in goana in care se desfasoara totul, eu trebuia sa ma lupt cu raufacatorii", marturiseste actorul."Nu a fost deloc usor si nu as fi facut fata acestor secvente fara ajutorul echipei de profesionisti de la “Aniela” si fara antrenamentele de calarie, pe care le-am inceput cu cateva luni inainte si le continui si acum, in timpul proiectului. Abia astept sa vad cum au iesit, deoarece sunt cele mai importante secvente de actiune pe care le-am filmat pana cum”, a mai adaugat Petre. Pentru ca scenele sa para cat mai reale, Mihai a facut pregatiri speciale, care i-au amintit de perioada in care se antrena pentru competitiile de dansuri: “La un moment dat eu trebuia sa incep filmarea din momentul din care sarisem de pe cal si trebuia sa par foarte obosit, drept pentru care am facut multe exercitii fizice. Am alergat in viteza, am facut genoflexiuni, flotari, insa nu reuseam sa obosesc destul de tare. Atunci mi-am amintit de un exercitiu pe care mi-l dadea un antrenor de la sala la dansuri, care ma obosea foarte tare intr-un timp scurt. Intr-un final m-am obosit fizic indeajuns incat sa para totul cat mai real”, adauga protagonistul serialului “Aniela”.
edit post
2 Response to 'Acţiune şi adrenalină, mâine în episodul din Aniela'
  1. Anonim
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/09/actiune-si-adrenalina-maine-in-episodul.html?showComment=1253790730336#c4652937823137500372'> 24 septembrie 2009 la 14:12

    Ma cheama andreea si sunt o mare admiratoare si am
    vrut tot timpul sa va intilnesc dar as vrea si un autograf am 10 ani si sunt din jud. Maramures.

     

  2. rusu.marya
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/09/actiune-si-adrenalina-maine-in-episodul.html?showComment=1269442403816#c2884464864802104765'> 24 martie 2010 la 16:53

    imi place de toti actori din aniela inspa\cial de tn radu si de aniela mair place ca inrealitate sa fitik impreuna bine inteles daca tu mihai nu ai fi asatorit dar voi cand afceti dragoste faceti in realitate ??????????sau va prefaceti? va pup etc.../..

     

Trimiteți un comentariu