Nicoleta Luciu, interpreta Matildei in primul serial romanesc de epoca, “Aniela”, difuzat ACASA, de luni pina joi, de la ora 20:30, va suferi o schimbare majora de look incepand din episodul de astazi, 29 septembrie. Odata ajunsa in Bucuresti alaturi de familia Vulturesco si de Aniela (Adela Popescu), personajul ei se transforma, renunta la vesmantul de calugarita si imbraca rochii de epoca. Nicoleta si-a dorit demult sa vina vremea sa poarte si ea haine de epoca: „Mi-au placut rochiile de epoca din prima clipa si abia asteptam sa le imbrac. De la debutul serialului eu am purtat vesmintele de calugarita si imi doream si eu, ca si colegele mele, sa port corset. Am intrat in corset si am facut o impresie foarte buna pentru ca am talia foarte mica si asta ma ajuta sa string corsetul la maxim. Acum, cand imbrac hainele de epoca, ma simt foarte confortabil, corsetul, manusile, palariile, toate ma ajuta sa creez un personaj cat mai veridic”, marturiseste Nicoleta.„Schimbarea este majora pentru Matilda, ea incepe sa se adapteze la viata de oras, cu noile haine, un nou statut, limbaj, comportament, o noua atitudine. Aceasta transformare nu este una deloc usoara, ii este destul de greu, incearca sa se adapteze cat mai repede si intra in multe incurcaturi. Noua Matilda va frange multe inimi si va crea drame in jurul ei”, adauga actrita. Una dintre inimile frante s-ar parea ca unul dintre acestia, va fi Zeno, interpretat de Razvan Fodor, pentru care Matilda ar avea ceva sentimente. Iar acest lucru il stiu de cand am fost la filmarile de pe platourile de la Buftea, unde se filma o scena in care Matilda se arata interesata de Zeno.
edit post
0 Response to 'Din aceasta seara Nicoleta Luciu renunta la hainele de maicuta in "Aniela" si se indragosteste de Zeno'

Trimiteți un comentariu