Maia Morgenstern, laudata de fiica sa

Posted On 20:40 by Devoratorul de TV |

La doar 6 ani, fiica actritei ii urmareste evolutia acesteia din primul serial de epoca "Aniela", transmis de postul Acasa unde o joaca pe Maica Starete. Fiica acestia i-a marturisiut ca ii place cum a jucat in serial. "Pe 19 septembrie a fost Anul Nou Evreiesc. Am sarbatorit asa cum se cuvine, am mancat mere si miere, sperand unul pentru celalat un an bun si dulce. Iar fiica mea cea mica, Isadora, din proprie initiativa, fara sa ii ceara cineva complimente, asa cum noi parintii o mai facem uneori, cerem de multe ori vorbe frumoase, ba chiar suntem gata sa platim pentru ele cu o bomboana sau o sarutare, a venit la mine si mi-a spus - "Mami, te-am vazut in “Aniela”, mi-a placut cum ai jucat acolo". Acesta a fost poate cel mai frumos cadou pe care mi l-a dat viata, cea mai importanta confirmare, una din aprecierile ce conteaza pentru mine extrem de mult”, marturiseste Maia Morgenstern.
edit post
0 Response to 'Maia Morgenstern, laudata de fiica sa'

Trimiteți un comentariu