Stiven din "State de România" şi-a botezat fetiţa

Posted On 13:57 by Devoratorul de TV |

Sambata a fost o zi cu totul speciala pentru Octavian Strunila. Interpretul lui Stiven din serialul de comedie “State de Romania”, difuzat de ProTV de luni pana joi de la ora 22.15. Actorul si logodnica lui ,Oana, si-au crestinat fetita, pe Maria Equazella, in varsta de patru luni si jumatate. Ceremonia a avut loc la biserica Sf. Gheorghe din capitala, iar nasii de botez au fost Lucian Viziru, cel mai bun prieten al lui Octavian, si Dana, cea mai buna prietena a Oanei. “Am fost foarte emotionat, dar ma bucur ca a iesit asa cum ne-am dorit. Am avut un preot extraordinar, unul din acei oameni speciali, cu mult har. Petrecerea de dupa ceremonie a fost si ea asa cum ne-am asteptat. Am avut alaturi 150 de prieteni, cu care am petrecut pana la 7 dimineata”.
Doinita Oancea, interpreta Minodorei in serialul “State de Romania”, a fost moasa, ea fiind cea care a adus-o pe micuta Maria Equazella la biserica si a avut grija de ea pana la inceperea ceremoniei. “Mie oricum imi sunt tare dragi copiii, dar experienta asta a fost cu totul deosebita. Am avut mari emotii pentru micuta, dar a fost tare cuminte si nu a plans decat foarte putin”, a declarat Doinita Oancea.
Intr-un moment atat de important si frumos pentru el, Octavian Strunila a avut alaturi foarte multi prieteni si colegi de pe platourile de filmare. Au fost acolo Dana Rogoz, Adela Popescu, Carmen Tanase, Gheorghe Visu, Constantin Cotimanis, Beatrice Rancea sau Razvan Fodor. Dupa ceremonia religioasa, invitatii au sarbatorit la un select hotel din capitala, unde petrecerea a tinut pana in zori.
edit post
0 Response to 'Stiven din "State de România" şi-a botezat fetiţa'

Trimiteți un comentariu