Natalia Oreiro nu mai vrea telenovele?

Posted On 16:49 by Devoratorul de TV |


De ceva vreme Natalia Oreiro nu a mai filmat pentru telenovele. A trecut un an de la "Amanda O" insa a filmat intre timp cateva pelicule. De exemplu, ea a jucat in "Francia", film cu care a călătorit la Festival de Cinema de la Habana, unde a prezentat filmul regizat de Adrian Caetano. "Festivalurile sunt o oportunitate pentru a arăta munca mea, să fie descoperiti actorii si regizorii din America Latină. Totul a fost foarte placut si linistit," a spus Natalia. "Înainte filmam un film la patru ani, până intr-o zi cand mi-am dat seama că imi place mai mult sa fac film", a spus Nati. Si tot ea a spus ca relatia sa cu sotul ei trece printr-un moment bun, şi el o însoţeşte mereu unde merge. "Ricardo a fost cu mine şi asta mă face foarte fericita, dar nu ne expunem ca sa ne vada presa", a mai spus ea. Cat despre proiecte, Nati va aparea si anul viitor intr-un film, "Freedom for Joe" in care a jucat alaturi de Anne Archer si Robert Patrick
edit post
0 Response to 'Natalia Oreiro nu mai vrea telenovele?'

Trimiteți un comentariu