Zilele trecute un ziar anunta ca serialul de epoca de la Acasa are probleme si de aceea a concediat cativa actori. http://www.gossip-tv.blogspot.com/ a aflat ca lucrrile stau mai rau decat atat, caci se va renunta la multe personaje secundare si figuranti, serialul Aniela va dura doar o ora si nu se va mai filma in unele locatii folosite pina acum, pentru ca totul costa. In plus, actiunea se va rezuma la personajele principale, iar scenariu se va restrange cat se poate de mult. Dintre cei care vor pleca din distributie se numara si Mihai Calin, iar personajul sau va pleca din tara cu toata familia sa.
edit post
2 Response to 'Stirea de la prima ora! Exclusiv! Alte masuri de criza pentru Aniela'
  1. Anonim
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/12/stirea-de-la-prima-ora-exclusiv-alte.html?showComment=1262255301523#c1062892874327183786'> 31 decembrie 2009 la 12:28

    Tot ceea ce ai scris tu este preluat din cancan. Ai ceva detalii pe care acel ziar nu le-a dat? Ce alti actori vor disparea? Pana acum nu m-ai convins deloc ca ai vreo alta informatie decat cea publicata de cancan si prelucrata de tine.

     

  2. Devoratorul de TV
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/12/stirea-de-la-prima-ora-exclusiv-alte.html?showComment=1262269417990#c8520712226693731558'> 31 decembrie 2009 la 16:23

    Hello anonimule. Nu-mi place sa primesc mesaje nesemnate insa am sa-ti raspund. Am reciti articolul din can can, care nu contine toate informatile pe care le am scris eu. Uite, chiar iti dau copy paste la el. Faza e ca ei au scris de locatii si actori, eu am scris de schimbarea orei de difuzare, scenariu si actori secundar. Si mai ama informatii pe care nu le-am dat si pe care le pastrez. Asa ca nu-mi place ca un "anonim" m-a acuzat ca am preluat informatia din ziar. Daca ar fi fost asa, as fi publicat imediat ce a scris in ziar, insa am asteptat sa am informatii proaspete. Pe care te rog, daca vrei sa le vezi cu ochii tai, ia legatura cu mine si ti le voi arata. La multi ani iti urez si dau copy paste la articolul din can can. Citeste le pe amandoua si apoi fa acuzatii!


    De la 1 ianuarie in telenovela nu vor mai aparea Mihai Calin si Rodica Lazar, dar si actorii care interpretau rolurile servitorilor de la conacul Stefanesti. Din film au fost scoase in total 17 personaje, renuntandu-se si la filmarile din locatia de la Stefanesti, fiind considerata mult prea costisitoare. Cuplul Josephine si George Tannerie, chiriasii din locuinta lui Iorgu Vulturescu (Dan Condurache), interpretati de actorul Mihai Calin si Rodica Lazar vor fi trimisi la Paris impreuna cu cei doi copii ai lor. Surse de pe platourile din Buftea ne-au declarat ca unul dintre motivele pentru care s-a renuntat la cei doi a fost si comportamentul Rodicai Lazar care era tot timpul pusa pe cearta.

     

Trimiteți un comentariu