Adela Popescu, interpreta Anielei în primul serial românesc de epocă “Aniela”, difuzat ACASĂ, din 25 ianuarie, de la 20.30 şi Răzvan Fodor, Zeno Vulturesco din acelaşi serial, însoţiţi de iubiţi şi prieteni au avut parte de o vacanţă exotică şi plină de peripeţii în Thailanda. Răzvan şi iubita lui Irina, însoţiţi de doi prieteni au plecat spre Thailanda cu 2 zile înaintea Adelei dar au avut parte de un zbor cu peripeţii care a durat 26 de ore. Răzvan şi Irina însoţiti de prietenii lor Corina Hera, make up artist “Aniela”, şi Bogdan Dumitrescu, regizor al aceleaşi productii au schimbat 3 avioane pînă cînd au aterizat la Bangkok, capitala Thailandei. Dupa cîteva minute de acomodare cu camera de hotel cei 4 au plecat în recunoaştere şi au ajuns pe faimoasa Nana Street, una dintre cele mai animate străzi din lume. “Acolo se întâmplă aproape orice: lumea găteşte pe stradă totul, de la caracatiţe la lăcuste şi greieri, tot acolo se vînd laolaltă ceasuri, ochelari de soare, unghii etc. Ademeniţi de nişte localnici am gustat lăcustele şi greierii prăjiţi, i-am cumpărat, i-am tîrît prin sos. Erau crocanţi, aveau un gust prăfos care aducea a peşte şi nu a fost nimic scîrbos, aşa cum ne aşteptam. Cel mai mare spectacol este însă să stai pur şi simplu la o terasă, doar să priveşti agitaţia care e atît de mare încît pare că toată lumea se mută de acolo şi că eşti norocosul care i-a prins în ultima zi, înainte de plecare. Ne-am întors aproape pe brînci la hotel, rupţi de oboseală şi am hotărît ca a doua zi să mergem într-o scurtă excursie în afara Bangkok-ului”, îşi aminteşte Răzvan de începutul aventurii în Thailanda.
A doua zi vacanţa a continuat dis de dimineaţă. “Ne-am trezit la 6 dimineata, ne-am urcat în autocar şi am plecat la drum: am ajuns într-un sătuc pe apă unde oamenii se ocupă, de cînd lumea, cu cultivarea orezului aşa că au fost nevoiţi să improvizeze o mică Veneţie. Magazinele de acolo erau amplasate pe apă, exista o piaţă plutitoare în care fiecare avea în loc de tarabă o barcă plină cu fel de fel: fructe, mîncare, suveniruri, haine”, spune zîmbind interpretul lui Zeno Vulturesco în “Aniela”.
La scurt timp după sosirea în Thailanda Răzvan, Irina şi prietenii lor s-au întîlnit cu Adela Popescu şi iubitul ei, Marius şi au petrecut restul vacanţei împreună.
Seara de Crăciun Adela, Marius Kalmar, Răzvan şi Irina au petrecut-o, alături de prieteni, într-o locaţie de 5 stele- restaurantul Sirocco din Bangkok : “Cu totii am rămas fără cuvinte cînd am intrat în restaurant pentru că priveliştea era de-a dreptul senzaţională. Vedeai întreg Bangkok-ul iar localul era de o eleganţă desăvîrşită. La final, după ce toată lumea a plecat, am rămas noi, ultimii, şi ne-am apucat să cîntăm colinde româneşti spre deliciul ospătarilor care nu vroiau să mai plece acasă”, spune rîzînd Adela.
Vacanţa exotică a Adelei Popescu şi a lui Răzvan Fodor a continuat cu băi în lapte de nucă de cocos şi scufundări în largul mării. “Ne-am simţit răsfăţaţi, am facut baie in lapte de nuca de cocos, a fost o experienţă cred că unică în viaţă. În plus am închiriat o barcă şi am vizitat Chicken Island, Bamboo Island, Hong Island si Ko Phi Phi ( insula unde s-a tras filmul "Plaja"), doar cîteva dintre minunile pe care le-am văzut în Thailanda. La îndemnul barcagiilor ne-am scufundat, am hrănit mii de peşti verzi, galbeni, albaştri şi ne-am bucurat ca nişte copii de minunile unui loc parcă rupt din basme. Vacanţa se apropia de final dar amintirile pe care le-am adus cu noi vor ţine o viaţă”, spune Adela.
Răzvan a fost şi el impresiont de obiceiurile locale: “La miezul nopţii, de Revelion toţi cei prezenţi aprindeau un fel de lampion căruia îi dădeau drumul pe apă. Era un fel de lucky baloon, un semn că anul care urmează va fi unul bogat”, spune Răzvan.
De luni, 25 ianurie, de la 20.30, Adela Popescu şi Răzvan Fodor revin ACASĂ într-un nou sezon plin de tensiune, secrete şi răsturnări de situaţie din “Aniela”, primul serial românesc de epocă.
edit post
0 Response to 'Adela Popescu şi Răzvan Fodor din Aniela au avut vacanţă comună'

Trimiteți un comentariu