Adela Popescu, protagonista serialului romanesc de epoca „Aniela”, difuzat din 25 ianuarie, ACASA, de la 20.30, a avut parte de o vacanta cu peripetii pe partia de schi din Austria. Impreuna cu colegii ei de pe platourile de filmare, Alina Grigore si Bogdan Albulescu, Adela a plecat, pentru o saptamana, la schi, in Austria. In cea de-a treia zi insa actrita a cazut de pe placa si si-a rupt mana. „Cred ca am avut ghinion. Daca in prima zi totul a fost superb, partiile erau tocmai bune de schiat iar serviciile excelente, in cea de-a treia zi, din cauza neatentiei, mi-am luat adio de la partie pentru ca am cazut de pe placa si mi-am rupt mana. Este prima data cand mi se intampla asta desi ma dau cu placa de ani buni. Am avut dureri foarte mari cand am cazut, dar de cand port ghipsul, nu am avut nici o durere. Acum trebuie sa stau cu mana in ghips o luna”, spune Adela.
Desi nu ar fi dorit sa cunoasca si aceasta latura a ospitalitatii austriece, Adela Popescu spune ca a fost impresionata de serviciile medicale. „La nici un minut de cand am sunat si am anuntat accidentul o echipa a fost langa mine, m-a transportat cu telecabina pana jos iar la centrul medical am facut radiografie si imediat mi-au pus mana in ghips. Au urmat 4 zile de vacanta in care am citit, m-am plimbat prin zapada si m-am bucurat de peisajele feerice din jurul meu. Singura zi in care am suferit a fost cand am mers cu totii la bai termale si eu nu am putut intra in apa de teama sa nu-mi ud ghipsul”, isi aminteste actrita. Alaturi de Adela in vacanta din Austria au fost si Alina Grigore si sotul ei, Bogdan Albulescu. Dupa ce a invatat anul trecut sa schieze in Franta, Alina Grigore s-a perfectionat pe partia de la Mayrhofen. „Daca anul trecut Dana Rogoz ne-a initiat in acest sport, acum a fost randul fratelui Adelei, care a avut foarte mare grija ca noi sa evoluam. Si eu si Bogdan am facut progrese de care suntem foarte multumiti. A devenit clar un sport ale carui limite o sa incercam sa le depasim si pe care cu siguranta il vom practica constant”, spune interpreta Ersiliei din „Aniela”. Bogdan Albulescu, interpretul ofiterului Stere Antoniade din serialul „Aniela,” a fost impresionat de pofta de viata a localnicilor. ”Austriecii sunt foarte primitori si veseli si nu au nicio jena in a canta seara, in restaurante, toti in cor. Prima oara ne-am speriat, erau extrem de "pasionali" in cantecul lor”, isi aminteste Bogdan. „Iubim Austria iar eu voi ramane "vesnic indragostita" de Apfelstrudel mit Vanillesauce (strudel de mere cu sos de vanilie)”, completeaza Alina. La intoarcere pe platourile de filmare din Buftea pentru Adela au inceput emotiile pentru ca ghipsul ar fi putut sa-i dea batai de cap.„Am avut noroc pentru ca mi-am rupt mana stanga iar cu dreapta pot sa fac ce faceam si inainte. In plus cadrele pe care le filmam sunt de iarna asa ca sunt destul de imbracata iar ghipsul nu se vede. Pot filma fara nicio problema. Colegii mei se amuza si ma intreaba daca-mi pot da autografe pe ghips”, spune amuzata Adela.
edit post
0 Response to 'Adela Popescu din Aniela a avut o vacanţă cu prieteni şi peripeţii'

Trimiteți un comentariu