Barrowman in "Neveste disperate"

Posted On 00:02 by Devoratorul de TV |

Inca de la inceput vreau sa va spun ca de John Barrowman mi-a placut inca de cand a jucat in "Central Park West". Apoi n-am mai stiut de el multa vreme. Pana acum un an sau doi cand l-am revazut in serialul "Torchwood", de pe TVR2. Mi-a placut mult, am si gasit pe piata primul sezon si l-am cumparat, dupa care mi l-am descarcat de pe net. Recunosc ca era altceva. Iar apoi m-am socat din nou cand am aflat de orientarea lui sexuala si ca a realizat un documentar despre acest lucru. Mai mult, ca s-a lasat cobai pentru diverse experimente. Ciudat...In sfarsit, acum am aflat ca va juca in serialul meu preferat, "Neveste disperate" si sper sa faca echipa cu Eva Longoria. Adica sa formeze un cuplu in serial....Le-ar sta bine impreuna...Macar pe micul ecran. Ma bucur ca va aparea in cinci episoade si va interpreta un personaj misterios. In paralel, John a avut cateva aparitii si in alt super serial, Doctor Who si va mai avea.
edit post
0 Response to 'Barrowman in "Neveste disperate"'

Trimiteți un comentariu