Mihai Petre, interpretul lui Radu Vulturesco în serialul de epocă “Aniela”, difuzat ACASĂ, de luni pînă joi, de la 20.30, a petrecut o vacanţă relaxantă alături de soţie şi socri în Polonia. Pentru Mihai obiceiurile locale de Sărbători au fost ceva nou. „Pentru că nu am mai fost de mulţi ani, de Sărbători, în Polonia, în acest an am petrecut Crăcinul la părinţii Elwirei. Acolo tradiţia este ca în această zi să se mănînce 12 feluri de peşte. Eu nefiind amator de carne de porc m-am bucurat tare mult. În Ajun, Elwira, mama ei şi membrii familiei au gatit si miroasea foarte bine. Pe lîngă peştele excelent pe care-l gătesc cei din familia Elwirei fac şi prăjituri foarte bune. Dar am rezistat eroic şi doar le-am gustat J”, mărturiseşte amuzat Mihai.
După cîteva zile petrecute în sînul familiei, Mihai şi Elwira au avut parte de o săptămînă romantică petrecută la un hotel polonez de lux cu un centru SPA. “Am fost foarte fericiţi pentru că am făcut mult efort fizic. Am mers pe jos, am alergat, am înotat, am fost la saună, am facut masaje. Am petrecut zile minunate langa Gdansk, pe malul Mării Baltice, într-o locaţia creată numai pentru relaxare”, spune Mihai.
Actorul a fost impresionat de ospitalitatea localnicilor dar şi de marea ingheţată. A fost de altfel pentru prima data cînd Mihai a ajuns iarna pe malul mării. “Este o zonă interesantă, o peninsulă lată de un kilometru cu o şosea pe mijloc. Pe stînga este Marea Baltică, agitată ca orice mare, iar pe dreapta un golf, liniştit, ca un lac, cu un peisaj foarte frumos. Zona nu este una turistică şi de aceea este foarte bine conservată. Am văzut lebede şi păduri imense care coborau pînă în mare”, povesteşte coregraful.
Pentru Mihai Petre si soţia lui, Elwira, vacanţa în Polonia a fost tot ce-şi doreau. “Am stat alături de cei dragi, ne-am odihnit, am făcut şi ceva efort, m-am gîndit la personajul căruia îi dau viaţă în “Aniela”. Mă întorc acasă odihnit şi cu chef de muncă”, mărturiseşte interpretul lui Radu Vulturesco în serialul de epocă “Aniela”.
edit post
0 Response to 'Mihai Petre din "Aniela" a petrecut o vacanţă de vis în Polonia'

Trimiteți un comentariu