Alina Chivulescu din "Aniela" a fost cu fiul la Disneyland

Posted On 11:20 by Devoratorul de TV |

Interpreta lui Lulu Sacioreanu din “Aniela”, primul serial românesc de epocă ce va reveni în curând, ACASĂ, si fiul ei, Michael, au petrecut o vacanţă de poveste în lumea fascinantă a personajelor din desene animate de la Disneyland. Pentru cei doi nu este prima vizită în celebrul parc de distracţii dar este cu siguranţă una de neuitat. Alina Chivulescu spune că “am ales ca în acest an, în vacanţă, să mergem tot la Disneyland şi nu am regretat. Am fost acolo chiar de Crăciun, am prins parada luminilor iar pentru Michael a fost un moment deosebit pentru că Moşul l-a găsit chiar şi la mare distanţă de casă. În seara de Ajun s-a culcat puţin supărat fiindca era convins că Moşul va veni la Bucureşti si nu-l va gasi acasa dar dimineaţa a avut parte de o mega-surpriză. Sub pat Moş Crăciun îi lăsase un portofel cu bani aşa că ne-am oprit în primul magazin din Disneyland de unde şi-a cumpărat o navă din Star Trek. Am stat 4 zile în parcul de distracţii unde, pentru că Mika a crescut, am putut să vedem lucruri pe care nu le-am văzut în trecut. Cel mai mult i-a placut într-un carusel care se numea “Călătoria lui Nemo”. Pe cat era el de fericit pe eram eu de speriata”, îşi aminteşte amuzată actriţa.
Deşi afară era foarte frig Alina şi Mika şi-au continuat vacanţa de sărbători la Paris. “Am stat 5 zile la Paris cu un plan de vizită pus la punct dinainte. În fiecare zi am văzut alt loc iar Mika a fost încîntat să vadă Muzeul Ştiinţei, Castelul Evului Mediu şi Muzeul Magiei. Aici un magician ne-a fost ghid iar Mika i-a spus că este venit din “Aniela” pentru că acesta purta haine de la 1900”, spune actrita.
Deşi vacanţa Alinei Chivulescu şi a fiului ei nu a început cu dreptul cei doi au petrecut clipe minunate împreună în lumea copilăriei şi în oraşul luminilor. “La plecare, din cauza condiţiilor meteo un zbor de 3 ore pînă la Paris s-a transformat într-unul de nici mai mult nici mai puţin de 31 de ore. De pe Otopeni am decolat cu mare întîrziere, am aterizat în Germania, la Sttutgart unde am şi rămas o noapte pentru că nu ateriza nimic în Paris. Am început cu stîngul dar în final am avut o vacanţă absolut minunată in doi. La plecare din Paris Mika chiar mi-a reproşat că plecăm prea repede, el ar fi vrut sa mai stea”, spune Alina.
edit post
0 Response to 'Alina Chivulescu din "Aniela" a fost cu fiul la Disneyland'

Trimiteți un comentariu