Laura Cosoi din "Aniela" a petrecut cu prietenii de ziua ei

Posted On 12:10 by Devoratorul de TV |



Laura Cosoi, interpreta lui Tantzi în serialul românesc de epocă „Aniela”, care revine in curand, Acasă, si-a petrecut noaptea dintre ani, însoţindu-l pe iubitul ei, Andrei, alias Smiley, la concertele pe care acesta le-a susţinut în Bucureşti. Pentru Laura trecerea în noul an a fost una de neuitat. “Fix la 12 noaptea, în faţa Palatului Parlamentului, sub un foc de artificii superb, am trecut în noul an. Eram alături de Andrei, care urma să urce pe scenă, şi în faţa noastră era o mare de oameni fericiţi, pregătiţi să-l întîmpine pe 2010. Din păcate nu am avut şampanie dar am fost împreună şi asta a contat cel mai mult. Ne-am sărutat şi ne-am pus fiecare o dorinţă. Rămîne însă secretă ca să fim siguri că se va îndeplini”, spune rîzând frumoasa actriţă.
Laura şi Smiley au petrecut primele ore din 2010 alături de familie şi prieteni. „După ce Andrei a terminat concertele am mers în club, unde ne aşteptau toţi prietenii. Alături de sora mea, sosită de la Iaşi, şi toţi prietenii noştri am petrecut pînă la dimineaţă. Am intrat cu dreptul în noul an, înconjuraţi de cei dragi şi plini de voie bună”, mărturiseşte Laura.
Şi totuşi seara dintre ani a avut şi un invitat lipsă, pe micuţul Jazzy, căţeluşul pe care Laura l-a primit în urmă cu un an cadou de ziua ei de la Andrei. „Din păcate nu l-am putut lua cu noi şi pe Jazz pentru că am stat mult afară şi era frig aşa că l-am lăsat acasă. Când ne-am întors, dimineaţa, era foarte speriat, probabil de la artificii, şi a fost foarte tare drăgăstos cu noi”, spune amuzată interpreta lui Tantzi în serialul românesc de epocă „Aniela”.
Pentru Laura petrecerea a continuat şi pe 2 ianuarie cînd frumoasa actriţă şi-a aniversat ziua de naştere. “Este pentru prima dată cînd îmi aniversez ziua de naştere în Bucureşti şi, după mulţi ani, sunt acasă, în România. De regulă plecam din ţară de Revelion şi întotdeauna petreceam de ziua mea printre străini. Acum am fost alături de familie şi prieteni şi m-am distrat foarte bine. Am avut parte de un început de an plin de petreceri şi voi continua aşa pentru că aştept să se întoarcă şi prietenii care au plecat de sărbători şi să ciocnim un pahar de şampanie”, spune Laura. In curand ACASĂ revine “Aniela”, primul serial românesc de epocă în care Laura Cosoi joacă rolul lui Tantzi, o mamă care îşi creşte singură copilul.
edit post
0 Response to 'Laura Cosoi din "Aniela" a petrecut cu prietenii de ziua ei'

Trimiteți un comentariu