Cristina Pleşea, câştigătoarea celui de-al doilea sezon al emisiunii “In al 9-lea cer” difuzată de ACASA TV, îşi spune propria poveste în serialul “State de România” care va fi difuzat din această toamnă la ProTV. Cristina va interpreta rolul Cameliei Francu, fosta secretară a primăriei din Cloncatele, care descoperă că este bolnavă de leucemie şi are mare nevoie de ajutor.
Povestea personajului este în cea mai mare parte povestea Cristinei. În urmă cu ceva timp medicii i-au descoperit o tumoră la stomac, care trebuia tratată imediat. Atunci ea a apelat la ajutorul Poveştirilor Adevărate care au reuşit să strângă banii necesari pentru ca ea să plece la tratament la o clinica din Turcia. Viaţa Cristinei, optimismul şi puterea ei de lupta i-au impre-sionat pe producătorii serialului “State de România” care i-au transpus povestea în producţia ce va începe în această toamnă la ProTV. “Sunt convinsă că va fi o experienţă foarte interesantă. Mulţi se întreabă dacă nu cumva îmi va fi dificil să joc nişte stări prin care am trecut până nu demult, însă eu privesc totul altfel. Este o ocazie de a vorbi despre o experienţă prin care trec foarte mulţi oameni şi, mai ales, o şansă de a le împărtăşi celor care se află în situaţia în care m-am aflat şi eu cât mai mult din optimismul meu”, povesteşte tânăra actriţă.
Cristina este la primul ei rol, însă gândul că va juca alaturi de o asemenea distribuţie i-a risipit din emoţii. “Din momentul în care am aflat că voi juca în “State de România”, abia am aşteptat să înceapă filmările. Mi se pare şi acum incredibil când văd că sunt pe platoul cu mari actori cum sunt Gheorghe Visu sau Carmen Tănase. De asta aştept cu mare nerăbdare fiecare zi de filmare”, a declarat Cristina.
edit post
2 Response to 'Câştigătoarea de la "În al 9 lea cer", în "State de România"'
  1. Anonim
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/08/castigatoarea-de-la-in-al-9-lea-cer-in.html?showComment=1251110460844#c63699662654843558'> 24 august 2009 la 13:41

    Cat ma bucur ca joaca Cristina in State de Romania!!! :)
    Am urmarit emisiunea In al- 9 -lea cer si am sustinut-o,si m-am bucurat foarte mult ca a castigat locul 1.Iar acum abia astept sa vad cum se descurca in serial.

     

  2. Catalin Stelian
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/08/castigatoarea-de-la-in-al-9-lea-cer-in.html?showComment=1251145545029#c6390373725898570697'> 24 august 2009 la 23:25

    GO Cristina.Sunt mandru de tine ...Te pup si spor la treaba :)

     

Trimiteți un comentariu