Cine sunt ofiţerii din "Aniela"

Posted On 11:38 by Devoratorul de TV |




S-a confirmat. Pavel Bartoş şi Costel Constantin, alături de Denis Ştefan formează împreună cu Mihai Petre şi Bogdan Albulescu, clubul ofiţerilor Regimentului IV Roşiori - regimentul principesei Maria, în primul serial românesc de epocă - “Aniela”, realizat de Promance şi difuzat ACASĂ din această toamnă.
Denis Stefan şi va da viaţă ofiţerului Socrate Piscupescu- un bărbat care hotărât să-şi dedice toată viaţa armatei după ce a suferit o mare pierdere, este cel mai bun ofiţer din regimentul lui şi un călăreş desăvârşit: “Este un personaj foarte diferit de cele pe care le-am făcut până acum, este un bărbat care trăieşte o drama unei iubiri pierdute pentru totdeuna. Singurele lui momente în care îşi găseşte liniştea sunt cele în care se refugiază în cariera lui de ofiţer, pe care o face la cel mai înalt nivel. Socrate are reale calităţi de ofiţer, este un bun spadasin, dar în acelaşi timp este un om care suferă foarte mult, încearcă să se autodistrugă, provoacă dueluri şi riscă foarte mult. Este un rol foarte ofertant şi sper ca în lucrul la acest personaj să pot să îl îmbogăţesc cu propriile mele experienţe şi aptitudini din viaţa reală”, spune Denis Ţtefan.
Pavel Bartoş îl va interpreta pe Janos Ionescu Bartok- un tânăr şarmant şi cuceritor, care nu şi-a dorit niciodată să fie ofiţer, dar îi place la nebunie uniforma pe care o poartă pentru că îi asigură succesul la femei. "Interpretez un ofiţer al Regimentului IV Roşiori, care era regimentul Principesei Maria, cel mai invidiat regiment al armatei române. În filmele pe care le-am făcut am mai îmbrăcat uniforma mai multor naţii, dar nu s-a comparat cu sentimentul pe care îl am când intru în costumul pe care îl port în “Aniela”. Îmi iubesc rolul enorm, este un tip de personaj de care nu am avut până acum în niciun serial, este foarte diferit şi am emoţii deoarece atunci când faci ceva deosebit, trebuie să-ţi iasă deosebit. Am făcut multă documentare, am citit despre ofiţeri, am fost la Muzeul Militar, la diverse expoziţii şi am făcut călărie. Fiind într-un anume regiment, noi trebuie să fim superbi, aşa că am făcut multe antrenamente pe cai, pe care o să le facem pe toata durata proiectului", spune Pavel
Costel Constantin va fi Decebal Ciucurescu- colonel al Gărzii Regale, care s-a remarcat în Războiul de Independenţă.
Imagini în exclusivitate din prima zi de filmare a ofiţerilor vor fi difuzate miercuri, 26 august, de la ora 22.00, în cadrul emisiunii “Povestiri de noapte”, ACASA.
edit post
0 Response to 'Cine sunt ofiţerii din "Aniela"'

Trimiteți un comentariu