Toată lumea se distrează la "La Conu Chivu"

Posted On 18:38 by Devoratorul de TV |





Vă povesteam de personajele interpretatate de Adriela Morar, Cătălin Căţoiu şi Mădălin Mandin în "Aniela", iar acum a venit confirmarea.
“La Conu Chivu” este locul unde se nasc intrigi şi unde personajele interpretate de Cătălin Căţoiu, Adriela Morar, Loredana, Ninel Petrache şi Mădălin Mandin aduc pe micul ecran viaţa de carciumă din Micul Paris, în primul serial românesc de epocă - “Aniela”, realizat de Promance şi difuzat ACASĂ din această toamnă.
Cătălin Căţoiu va da viaţă unui personaj plin de culoare- Chivu Cârciumaru, proprietarul cârciumii Bucureştilor, un om cu un suflet bun, care ştie să se facă plăcut celor care îi trec pragul. "Acest personaj mă va aduce în faţa telespectatorilor cu o înfăţişare diferită de cea pe care o ştiu, pentru că a trebuit să îmi las barba şi părul să crească. Nici eu nu m-am obişnuit încă cu felul în care arăt şi uneori, când mă văd în oglindă, am senzaţia că port o mască, deci nu ar trebui să mă surprindă faptul că cei din jur nu m-au mai recunoscut”, spune Cătălin.
Adriela Morar este Mărgărita, cea care lucrează ca hangiţă la caciuma lui Chivu, o fată frumoasă, oacheşe şi dorită de toţi: “Mărgărita este o fată foarte cuminte, mucitoare, căreia îi place meseria pe care o face şi se simte bine la cârciumă. Cel mai greu lucru pentru mine în interpretarea acestui rol este chiar servitul băuturilor şi debarasatul meselor, deoarece farfuriile, fie ele şi goale, sunt foarte grele. La cârciumă băuturile se servesc pe un fund de lemn gros de câteva degete, iar când pe el pun câte 5-6 halbe de bere, recunosc că abia îl ridic. Deci pentru mine primele secvenţe au fost reale exerciţii de echilibristică. Acesta este al doilea rol al meu şi tot ce mi se întâmplă pe platouri este o provocare continuă. De asemenea, sunt la prima colaborare cu Iura Luncaşu şi întâlnirea cu el mă bucură foarte tare”, spune Adriela.
Loredana va cânta melodii din Bucureştiul de de odinioară, in rolul unei celebre cântăreţe din Micul Paris.: ”Personajul meu se numeste Mimi, este cântăreaţa care atrage în fiecare seară multă lume la Conu Chivu care vine special să o asculte pe ea, spre bucuria cârciumarului că i se golesc butoaiele. Ea vrea doar să cânte, să se simtă bine şi să îi facă şi pe ceilalţi să se simtă la fel, dar şi să descopere tinere talente”, spune Loredana.
Ninel Petrache, finalist în sezonul al doilea al emisiunii “În al 9-lea cer”, îl va interpreta pe Anton, un lampagiu care este remarcat de Mimi şi îl aduce să cânte la cârciumă. Mădălin Mandin este Mirică, un lăutar de renume, îndrăgostit de Mimi. O dată cu venirea lui Anton la cârciumă, între cei doi se naşte o rivalitate puternică.
edit post
0 Response to 'Toată lumea se distrează la "La Conu Chivu"'

Trimiteți un comentariu