Nicoleta Luciu, emoţionată că va juca cu Maia Morgestern

Posted On 14:32 by Devoratorul de TV |




La filmările pentru "Aniela", Nicoleta Luciu a fost foarte emoţionată: “Sincer nu stiu cum exprim ce am simtit. Cand am auzit ca o sa joc alaturi de doamna Maia Morgenstern m-am temut ca nu o sa ma ridic la inaltimea asteptarilor. Pe tot parcursul secvenţei am fost foarte emoţionată, dar am mascat pentru că am vrut ca totul să iasă perfect. Este o onoare imensă să ai şansa, măcar o data-n viaţă, să joci lângă Maia Morgenstern”, mărturiseşte emoţionată Nicoleta. Maia şi Nicoleta s-au împrietenit la filmări şi au povestit despre copii, iar Nicoleta a primit cateva sfaturi, ca de la mamă la mamă. ”Am povestit mult, Nicoleta este o mamă dedicată. În pauze ne-am mai împărtăşit experienţe amuzante din viaţa copiilor noştri. M-am simţit extraordinar la Goleşti pentru că am avut noroc cu o echipă şi colegi miununaţi”, spune Maia. Actriţa a fost încântată şi de locaţia aleasă pentru filmarea secvenţelor de la mănăstire. “Locul este dumnezeiesc, este o pace, o linişte care fac bine la suflet. Domeniul este foarte bine întreţinut şi nu ai cum să nu te simţi şi să te comporţi ca la 1900”, spune Maia.
edit post
0 Response to 'Nicoleta Luciu, emoţionată că va juca cu Maia Morgestern'

Trimiteți un comentariu