Andreea Raicu din "Efect 30" a fost în vacanţă

Posted On 11:33 by Devoratorul de TV |

Andreea Raicu, protagonista serialului “Efect 30”, difuzat în fiecare duminică de la 22.00 la Prima TV, s-a intors de curand dintr-o bine meritata vacanta. Dupa ce a petrecut zilnic ore intregi pe platourile de filmare ale serialului, a evadat pentru doua saptamani intr-un taram de vis. A vizitat zeci de tari, cateva continente, mereu altceva, dar fara indoiala tinutul asiatic se afla printre preferatele sale. Anul aceasta Andreea a ales sa se relaxeze in Hong Kong si Thailanda.
„M-am intors dupa 2 saptamani de liniste. Doua saptamani in care am citit, m-am relaxat, m-am plimbat, am stat la plaja, am inotat, am vazut locuri frumoase…mi-am incarcat bateriile. A fost frumos”, a declarat vedeta Prima TV. Andreea a fost fascinata de peisajele feerice, drept pentru care, ori de cate ori va avea ocazia se va intorce pe taramurile asiatice.
edit post
0 Response to 'Andreea Raicu din "Efect 30" a fost în vacanţă'

Trimiteți un comentariu