Tânărul Robert Diaconeasa, editor la revista BRAVO, a fost singurul jurnalist român care a fost prezent vara trecută la filmările celei de-a doua părţi din saga Twilight, New Moon, în Montepulciano, Italia. Deşi nu a avut onoarea să stea de vorbă cu actorii principali pentru că „acolo lucrurile au luat-o complet razna. Au anulat toate interviurile şi nu-i lăsau pe Robert şi Kristen să iasă din hotel decât atunci când aveau de filmat”, Robert s-a bucurat de experienţa celor câteva zile petrecute în Italia şi a aflat o groază de lucruri interesante despre actori şi felul în care s-au desfăşurat filmările: „Era o secretomanie totală. Nimeni nu prea avea voie să spună nimic. Aveau de respectat o clauză din contract, altfel trebuiau să plătească foarte-foarte mulţi bani. Dar am reuşit să aflu destul de multe lucruri interesante, pe care le-am aşternut pe foaie, în revista BRAVO. Am avut ocazia să discut şi cu primarul oraşului Montepulciano, care spunea că e mândru să poată găzdui în orăşelul său o echipă care lucrează la un film atât de important şi că nu a stat nici o secundă pe gânduri atunci când a primit propunerea.” Ba mai mult, ca să poată fi mai aproape de actori, Robert s-a înscris pe lista figuranţilor din scena festivalului Sfântului Marc, astfel că aşa a avut ocazia să stea la nici măcar 3 metri de Robert Pattinson şi Kristen Stewart.
Cum a fost această experienţă pentru el? „Chiar dacă nu am avut un rol important, experienţa a fost una deosebită, mai ales că totul a fost spontan şi am avut ocazia să îi văd pe Robert şi Kristen la mai puţin de 3 metri de mine, să împărtăşesc câteva impresii cu directorul Chris Weitz şi să văd cum lucrează o echipă de profesionişti. I-am văzut atât pe Kristen cât şi pe Robert cum îşi intră în pielea personajelor, am observat că şi în realitate există o chimie foarte puternică între ei, nu doar pe ecran şi am văzut cât de umili sunt amândoi atunci când nu filmează. Deşi se bucură de milioane de fani în întreaga lume, amândoi se comportă ca doi oameni absolut normali.”
Mai sus tânărul jurnalist este alături de make-up artistul oficial New Moon, iar mai jos vedeţi câteva fotografii surprinse de Robert la filmări:



Robert nu este deloc străin de camerele de filmat, cochetând cu televiziunea încă de la 18 ani. Şi-a început cariera ca şi reporter la emisiunea Bulevard de la Kanal D, după care a primit oferta de a prezenta o emisiune de clubbing la Kiss Tv, iar cel mai recent proiect în care a fost implicat s-a numit BRAVO SHOW, o emisiune de divertisment prezentată de Connect-R, al cărui coprezen-tator a fost. De asemenea, Robert a mai apărut în reclame foto şi video la diverse produse româneşti sau străine şi s-a aflat printre finaliştii pentru unul din rolurile principale din cel de-al doilea sezon al serialului "Nimeni nu-i perfect".
Foarte tare! Asta da experienţă la doar 21 de ani, corect?
edit post
1 Response to 'Ştirea de la prima oră! Singurul jurnalist român pe platourile de filmare de la New Moon'
  1. Andreea
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/11/stirea-de-la-prima-ora-singurul.html?showComment=1259339352049#c4056149691508050979'> 27 noiembrie 2009 la 18:29

    Foarte tare! Robert mi se pare un tip super ok! Imi place la nebunie de el! :)

     

Trimiteți un comentariu