Geanina Varga joacă din nou

Posted On 18:23 by Devoratorul de TV |



Prezentatoarea ştirilor sportive de la Prima TV şi actriţă în serialul "Cu un pas înainte", difuzat de Pro TV a primit un nou angajament. Geanina Varga a filmat pentru Hellhounds alături de actori români ca Marius Chivu, Olivia Niţă (din "Daria, iubirea mea", foto), Oltin Hurezeanu dar şi vedete de la Hollywood precum Ben Cross sau Amanda Brooks.
edit post
1 Response to 'Geanina Varga joacă din nou'
  1. Anonim
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/11/geanina-varga-joaca-din-nou.html?showComment=1265402966465#c1603183824344646753'> 5 februarie 2010 la 22:49

    ...nu stiu cum sa incep asa ca am pus trei puncte sa par si eu un pic inteligent...imi place f mult grupa de stiri sport de la prima mai ales de cand le prezinti tu...presupun ca primesti mesaje de genul asta sute pe zi...pe care nu le bagi in seama,dar sper sa-l citesti pe al meu...sunt optimist de obicei:)...asa...am ceva emotii...scuze...ma gandeam daca vrei sa stai vreodata de vorba cu cineva,nu ca n-ai avea cu cine sa stai de vorba,sau daca te plictisesti pur si simplu eu te pot scoate din monotonie...sunt f misto pozele de pe blog...iertare daca sunt prea insistent...id meu este georgetex76@yahoo.com...mi-ar parea bine sa imi scrii...chiar si trei puncte...Sunt de ajuns...:)))))))

     

Trimiteți un comentariu