Adela Popescu şi Mihai Petre au valsat la miezul nopţii

Posted On 11:34 by Devoratorul de TV |





Adela Popescu şi Mihai Petre, actorii din “Aniela”, un serial marca Promance ce va fi difuzat, din toamnă, ACASĂ, au valsat pentru filmarea genericului, la miezul nopţii, la lumina felinarelor cu gaz, într-o atmosferă ce amintea perfect de începutul secolului trecut. Pe melodia de generic a serialului, ”Aniela”, interpretată de Loredana şi Adela şi într-o atmosfeă plină de romantism cei doi actori au reuşit un vals perfect: “Filmările au avut loc la miezul nopţii, lumina era exact ca cea din perioada respectivă, pe jos era umed iar vântul adia foarte uşor. Toate acestea au creat cea mai potrivită atmosferă pentru un vals minunat”, spune Adela Popescu. Actriţa spune că a avut alături un profesionist, pe Mihai Petre. “Mihai mă laudă că sunt foarte receptivă şi că învăţ repede dar părerea mea este ca oricine dansează cu el crede că pluteşte şi că este cel mai bun dansator”, e de părere Adela.
Pentru Mihai Petre, interpretul lui Radu Vulturesco, momentul valsului de la filmarea genericu-lui a fost unul special. “Am avut mari emoţii, ca şi cum eram pe ringul de dans şi mi-am dorit ca totul să iasă perfect. Am avut o parteneră de excepţie, pe Adela, care s-a dovedit o foarte bună dansatoare. Ca secvenţa să fie una perfectă au contat foarte mult atmosfera, luminile, strada, muzica. Totul a fost la înălţime”, spune Mihai.
Valsul celor doi protagonişti ai primului serial românesc de epocă,“Aniela”, Adela Popescu şi Mihai Petre, a reuşit să smulgă, la final, aplauze din partea întregii echipe.
edit post
2 Response to 'Adela Popescu şi Mihai Petre au valsat la miezul nopţii'
  1. Anonim
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/08/adela-popescu-si-mihai-petre-au-valsat.html?showComment=1249996341904#c6302864084520032982'> 11 august 2009 la 16:12

    devoratorul de tv am o super veste pt tine acum 20 pe acsa au dat un clip de promovare pt aniela . ade era la un balcon si spunea ca totul e trist ca tatal ei a pierdut toata averea la carti , ade era superba avea o roche minunata
    sper ca nu te-ai suparat ca am scris aceasta veste

     

  2. Dyenutzza
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/08/adela-popescu-si-mihai-petre-au-valsat.html?showComment=1249998237955#c3200759216699212288'> 11 august 2009 la 16:43

    Da, si eu am vazut.Este superb promo`ul telenovelei.

     

Trimiteți un comentariu