După ce a jucat în "Inimă de ţigan", "Doctori de mame" şi "Regina", dar şi în alte seriale de la Acasă, Eugenia Şerban revine cu un nou rol. De data aceasta este Aristizza Zarifopoleanu - o mare actriţă de dramă, ce nu trăieşte decât pentru teatru şi ascunde un mare secret: “Este un proiect foarte îndrăzneţ. Am foarte mare încredere că va fi un serial iubit de public, sperăm la mai mult decât celelalte proiecte de până acum. Am emotii şi îmi doresc din tot sufletul să mă ridic la înălţimea aşteptărilor tuturor, a publicului ACASĂ şi a colegilor mei, este un proiect mult mai greu decât celelalte, dar care sunt sigură ca va câştiga inimile tuturor şi vom reuşi să intrăm în casele lor cu ceva nou, cum s-a întâmplat de fiecare dată”, mărturiseşte Eugenia. Alături de ea mai joacă Ioana Flora, care este Betty - guvernanta extrem de exigentă de origine britanică ce are grijă de fetiţa Aristizzei - Julietta, interpretată de Cristina Ciobănaş, pe care o ştiţi de la "Dansez pentru tine" şi din serialul "Îngeraşii".
edit post
1 Response to 'Eugenia Şerban, Ioana Flora şi Cristina Ciobănaş în Aniela'
  1. Anonim
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/08/eugenia-serban-ioana-flora-si-cristina.html?showComment=1260726853653#c2370878314071697322'> 13 decembrie 2009 la 19:54

    eugenia esti cea mai tare femeie pe care am vazut'o si cel mai mare aktor din inima mea te iubesc dak vrei sa vorbim si te uiti pe acest site ia id meu si mai vorbim (amendatx) te iubesc te iubesc

     

Trimiteți un comentariu