Exclusiv! Interviu cu Cristi Hogaş din "Cu un pas înainte"

Posted On 16:36 by Devoratorul de TV |








Chiar dacă nu a jucat din primul sezon al serialului, difuzat acum de Pro Cinema, Cristi Hogaş s-a făcut imediat remarcat în rolul lui Matei. Despre serial şi plecarea lui din ţară, în materialul de mai jos.

În primul rând, La Mulţi Ani!. Te-ai uitat la primul sezon al serialului? Cum ţi s-a parut?
Mulţumesc mult!. Am văzut doar câteva episoade datorită programului încărcat şi am fost surprins mai ales de calitatea serialului din foarte multe puncte de vedere. Subiectul îmi este familiar, aşa că nu avea cum să nu-mi trezească un mare interes şi am apreciat că este foarte aproape de realitate.
Ce ai simţit când ai fost chemat la casting şi cum a decrs ell?
Încă din timpul facultăţii am început să mă obişnuiesc cu castingurile şi audiţiile. Sunt multe şi dacă mi-aş face iluzii pentru fiecare, aş ajunge la multe dezamăgiri. Încerc să uit de ele după, ca să nu mă las surprins de o reuşită. Castingul pentru “Cu un pas înainte” a fost o reala provocare pentru că se punea accent în egală măsură şi pe partea de actorie şi pe cea de dans. Un casting dificil....

Cum ai primit vestea ca ai luat rolul?
Din motive de superstiţie, prefer să păstrez secretul unei reuşite. Nu pot să mă bucur cu adevarat decât în momentul în care încep sa lucrez în proiectul pentru care am fost ales.
Totuşi, de data asta s-a-ntâmplat să fiu la mare în Vama Veche atunci când am primit vestea. Eram cu prieteni dragi, mă simţeam excelent, aşa că nu m-am putut abţine să nu le spun. A fost o noapte lungă... mai ales că a doua zi trebuia să plec deja la Buftea să încep filmările.

Cum au fost primele zile de filmare?
Primele zile au fost destul de solicitante; intram într-un ritm de lucru destul de alert, cunoşteam o echipă destul de numeroasă. Am fost încântat să simt practic ideea de « echipă ». Deşi era foarte mult de muncă, totul curgea cumva special, era o energie bună în aer, aşa că m-am integrat repede.

Ce ne spui despre personajul tau ? Cum este Matei? Asemanari ? Deosebiri intre tine si el?
Matei sunt eu când am venit la Bucureşti. Un tip ingenuu, corect, ambitios, incapabil să înţeleagă nedreptăţile şi răutăţile făcute gratuit. Uneori poate că mă tradează experienţa de viaţă pe care trebuie s-o anulez atunci când sunt Matei.
Am înţeles că ai avut probleme cu un picior? Cum s-a întâmplat?
Totul mergea foarte bine, până când la o repetiţie am lucrat o coregreafie cu tema „Furia”. Se pare că am fost mult prea furios şi m-am accidentat la piciorul drept. Nimic grav, dar a trebuit să fac o pauza de trei săptămâni. În tot răul a existat şi o parte bună şi anume că le-am făcut colegilor cadou o vacanţă de două săptămâni. Personal aş fi preferat să repet pentru 10 coregrafii în tot acest timp întrucat sunt o fire activă şi nu pot să stau pur şi simplu.

Cum a fost recuperarea? Cum te-au ajutat colegii?
Abia aşteptam să încep iar repetiţiile de dans. A fost frustrant să fiu scos din câteva coregrafii dar colegii au fost foarte drăguţi cu mine, m-au sunat cât am stat acasă să mă întrebe cum mă simt sau dacă am nevoie de ceva.

Ţi-ai făcut prieteni în rândul colegilor de platou ?
Bineânţeles. Mă înţeleg bine cu toată lumea, dar încă din primele zile am îndrăgit câţiva dintre colegi şi suntem deja foarte buni prieteni.

Cum era atmosfera într-o zi de filmare?
Fiecare zi e altfel. Depinde de ce avem de filmat. Există zile foarte grele în care avem secvenţe dificile de filmat şi există o oarecare tensiune, dar există şi zile relaxante în care ne distram la filmare.

Cum era să dansezi 10 ore pe zi?
Nu era deloc usor ca actor să joci un dansator care se presupune că are în spate ani buni de experienţă. Pentru asta este absolut necesar un antrenament serios aşa că, nu mai contează decât să ajung să îmi fac treaba cât mai bine.

Ce simte un tânăr când se întâlneşte pe platoul de filmare cu colega Oana Pellea, colegul Razvan Vasilescu şi alte nume importante?
Când ştiu că în ziua următoare mă întâlnesc la cadru cu actorii mari ( şi la propiu şi la figurat), oricât de mult mi-aş pregăti secvenţele respective, tot am senzatia că „nu mi-am făcut temele bine”.

Ce înseamnă să fii “cu un pas înainte”?
Înseamnă să fii un învingător, să-ţi urmezi scopul cu orice preţ, păstrându-ţi verticalitatea coloanei, să nu te laşi doborât de piedici, ci dimpotriva „Un şut în fund, un pas înainte”
Ai un model în cariera ta de actor ?
Aş putea să enumar o gramadă de nume ale actorilor pe care-i admir, ba chiar îi iubesc, dar ideea este să mă cunosc pe mine cât mai bine, să-mi dezvolt mijloacele şi să descopăr zona rolurilor pe care aş putea-o acoperi cât mai productiv pentru a ajunge la un gen al meu. Dar aici intervine şi şansa pe lângă munca permanenta.

Care este rolul visurilor tale?
Orice rol pe care îl primesc este “rolul visurilor mele”. Este vorba despre “faţa şi reversul” sau cât dai atât primeşti. Trebuie să te implici maxim, necondiţionat de amploarea sau importanţa rolului şi s-ar putea să iasă un lucru foarte bun. Concret vorbind, sper să nu îmbătrânesc înainte de a prezenta Hamlet-ul meu.

De o perioadă eşti plecat din ţară. Cu ce te ocupi?
Sunt la Londra de 1 an şi incerc sa ma intgrez în sistem aici. Este foarte greu... am avut câteva proiecte dar mici... despre film ai scris şi tu... Sper sa fie mai bine. Dacă nu, mă întorc şi reiau lucrurile de unde le-am lăsat în ţară.
edit post
1 Response to 'Exclusiv! Interviu cu Cristi Hogaş din "Cu un pas înainte"'
  1. Adi Lepadatu
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/08/exclusiv-interviu-cu-cristi-hogas-din.html?showComment=1249857584432#c7021316775796612569'> 10 august 2009 la 01:39

    brailean ca mine. bv lui si sper sa aiba succes!

     

Trimiteți un comentariu