Salutare Adi. Ai revenit pe micile ecrane in vara asta, asa ca avem cateva intrebari pentru tine. Iti mai amintesti primul angajament?
Hello. Da imi amintesc foarte bine, a fost o reclama video pt o banca… inca stateam la Brasov si tin minte si acum ca am plecat cu noaptea in cap cu rucsacul in spate si m-am intors a doua zi cu o implinire sufleteasca extraordinara… fusese prima mea reclama si regizorul a fost foarte multumit… si culmea am avut ocazia sa mai lucrez cu el ulterior la un alt proiect, la Wembley asta dupa ceva vreme…

Primul serial in care ai jucat a fost “Fast food”, care acum se retransmite la Antena 1. Cum a fost ca experienta?
Pai serialul déjà venise dupa multe reclame si alte filmari… dar nimic nu se compara cu o experienta de genul… sa stai timp de 6 luni zi de zi de dimineata pana seara pe platou. A fost o mare provocare pt mine mai ales ca nu facusem nici un curs de actorie, nimic de genul asta. Insa inainte de a incepe m-am pregatit si lucrurile au fost cat se poate de frumoase si satisfacatoare… cand iti place ceea ce faci nu iti mai dai seama cum trece timpul… a fost o experienta care mi-a ramas cu un gust dulce dar si un pic amarui cand am aflat ca nu se va mai continua. Dar inca timpul nu este pierdut… am observat ca serialul se redifuzeaza pe Antena1 in fiecare dimineata dupa Mircea Badea…

Cu cine te-ai inteles cel mai bine de pe platourile de filmare?
Nu pot spune ca m-am inteles bine cu cineva. Eram intradevar o familie de la protagonisti pana la echipa de productie si tehnic… si dovada o face faptul ca si acum dupa 2 ani si ceva, aproape 3 inca suntem buni prieteni

Dupa ce ai jucat impreuna cu Sorana in "Fast Food", acum sunteti colegi de prezentare la “Paradisul femeilor” de la Euforia TV. Cum este ca partenera?
Sorana este neschimbata as putea spune. Este foarte profi cand vine vorba de munca si e un bun prieten cand vine vorba de restul lucrurilor. M-am bucurat cand am aflat ca o sa fim din nou colegi. Se vede si se simte faptul ca ne cunoastem, lucrurile merg foarte bine cu "Paradisul Femeilor"…

In ce seriale romanesti, care s-au facut pana acum, ti ar placea sa joci?
Sincer mi-ar placea sa am un rol mai consistent intr-o telenovela ba mai mult intr-un film, am tot avut parte de roluri secundare satisfacatoare la randul lor insa imi doresc foarte mult o provocare. Din cele romanesti de acum nu stiu exact unde m-as potrivi dar mi-ar placea sa am un rol de doctor sau ceva de actiune, avand in vedere ca imi plac foarte mult cascadoriile…

Ai aparut in “La Bloc” si “Fetele marinarului”. Care experienta ti-a placut mai mult?
Sincer… in "Fetele Marinarului", mi-a placut ca a fost altceva si am avut onoarea sa il cunosc si sa lucrez cu Serban Ionescu, pe langa faptul ca am calatorit si am vazut meleaguri la care nu m-as fi gandit sa le vizitez… insa si in "La Bloc" am avut parte de o experienta noua si placuta alaturi de Romica Tociu, de Iftimoae si de intreaga echipa de acolo.

Ai juca in “Fetele marinarului” daca s-ar mai face o continuare?
Categoric… fara “mine” cu pataniile mele din tinerete credeti ca ar mai avea farmec?

Cum este Adi Nartea intr-o zi obosnuita? Ce i place sa faca? Ce pasiuni are?
Pai intr-o zi obisnuita… in care nu sunt la vreo filmare sau pe vreun platou, imi place sa ma ocup de treburile administrative din viata mea, iar daca am o perioada de pauza mai mare de cateva zile, fug, plec ba acasa la Brasov, ba prin alte locuri prin tara… si daca este iarna, nu scap nici o pauza fara sa plec sa la munte sa ma dau cu snowboardul fie acasa la Brasov fie prin Austria, Elvetia, Franta…

Cum arata femeia ideala?
Aici m-ai pus in incurcatura… tot ce trebuie sa faca este sa ma inteleaga, sa ma respecte pe mine si tot ceea ce sunt eu, cu defecte cu calitati, cu prieteni cu familie… si sa ma iubeasca si sa aiba ea grija de mine pt ca in momentul ala eu voi fi ocupat sa am grija de ea… ;)

Ce ne poti spune despre tine si noi sa nu stim deja?
Pai daca stiti totul atunci nu ar mai avea farmec…
Ideea este ca sunt sincer si niciodata nu mi-am atasat vreo masca in ideea sa fiu mai interesant… what you see is what you get… si un pic in plus…lol

Ce proiecte mai ai pentru toamna? Serial, reclama, film, emisiune TV?
Pai astept cu nerabdare sa inceapa un nou sezon din "Inelul cu Diamant"… cred foarte mult in continuitate pentru ca doar asa te formezi si capeti experienta… si cine stie ce proiecte nebanuite s-or mai ivi…

Un mesaj pentru cititorii gossip-tv.
Multumesc foarte mult pentru sustinere si pentru orice fel de sfat sau critica, sper sa ma ridic la asteptari si fiti cu ochii pe mine pt ca inca sunt la inceput de drum… ;)
edit post
0 Response to 'Exclusiv!Interviu cu Adrian Nartea din "Fast food" si "Paradisul femeilor"'

Trimiteți un comentariu