Julien Javions , vacanţă în Anglia

Posted On 17:47 by Devoratorul de TV |


Julien Javions, interpretul lui Alain din lung-metrajul “State de România – Student la Sorbona” ce va fi difuzat în această toamnă la ProTV, a avut o vacanţă de vara la înălţime. Actorul a plecat in Anglia, langa Leeds, cu un scop précis, pe care şi l-a şi atins: a sărit pentru prima oara cu paraşuta. Acesta era de altfel un vis mai vechi de-al sau pe care de abia în această vară a reuşit să şi-l îndeplinească. “Acum câteva luni m-am reântălnit cu o prietenă pe care nu o mai văzusem de 10 ani. Când am început să ne povestim vieţile, am descoperit că ea este instructor de sky diving. Mai mult, m-a întrebat dacă nu aş vrea să încerc şi eu. Am spus “da” fără să mai stau pe gânduri”, povesteşte Julien.
Cursurile de pregătire au durat 10 zile, iar la final a existat şi o proba scrisa, care sa certifice faptul că regulile de bază sunt cunoscute şi în urma căreia a primit şi o diplomă. Experienţa trăită în timpul săriturii a fost pentru Julien exact aşa cum şi-a imaginat-o. “Cu câteva zile înainte să sar încercam să îmi închipui care e senzaţia şi totul a fost aşa ca în imaginaţia mea. Senzaţia aceea de plutire este incredibilă. Am avut noroc de o vreme foarte buna şi de faptul că am sărit alături de oameni foarte experimentaţi. Toată lumea era relaxată şi asta mi-a dat mai mult curaj”, spu-ne actorul.
Vacanţa petrecută în Anglia a fost un cumul de experienţe pentru actorul francez. Pe lângă săritura cu paraşuta, acesta a participat şi la diverse workshop-uri de dans. “Amica mea ţine de asemenea şi nişte cursuri de dans, la care m-a invitat să particip. Aşa că am învăţat mişcări de salsa şi hip-hop. Salsa mi-a plăcut în mod special, de asta am şi început să ma interesez unde pot să învăt mai multe în Paris”, a povestit actorul.
edit post
0 Response to 'Julien Javions , vacanţă în Anglia'

Trimiteți un comentariu