Noi imagini de la cununia Reginei - Diana Dumitrescu

Posted On 13:56 by Devoratorul de TV |



Asa cum v-am obisnuit, revin cu cateva imagini de la cununia civila a Dianei Dumitrescu ("Aniela", "Regina") cu Ducu Ion. Un reportaj inedit de la acest eveniment veti vedea maine seara la Povestiri de noapte. Diana Dumitrescu, actrita din serialul de epoca “Aniela”, care va fi difuzat ACASA din aceasta toamna, s-a cununat civil sambata cu logodnicul ei, Ducu Ion, producatorul serialului de comedie “State de Romania”, care va avea premiera la PRO TV din toamna. Cei doi s-au prezentat sambata, la ora 12.00, la Primaria Sectorului 2 din Bucuresti impreuna cu familiile si cu prietenii apropiati. Colegii de pe platourile de filmare din Buftea, Carmen Tanase, Dan Condurache, Cabral, scenarista Simona Macovei, Rodica Negrea, Iuliana Luciu, au dorit sa le fie alaturi intr-un moment atat de emotionant. Fratele lui Ducu, Cosmin impreuna cu sotia lui, Ioana, au fost nasii cuplului si le-au promis celor doi ca vor fi langa ei in orice moment de aici inainte.
Emotiile Dianei au inceput inca de vineri seara, cand vedeta a repetat cum sa raspunda ‘“Da” in fata ofiterului Starii Civile ca sa gaseasca tonalitatea cea mai potrivita. Iar cand a sosit momentul, atat Diana cat si Ducu au fost foarte hotarati sa isi uneasca destinele si sa formeze o familie, ei fiind aplaudati de toti cei prezenti.
“Ducu m-a facut cea mai fericita femeie de pe pamant. Am un zambet larg pe fata, cand am plecat de la Primarie ne-am intrebat daca s-a schimbat ceva. Ne-am dat seama ca suntem foarte fericiti, bucurosi si impliniti cu pasul pe care l-am facut si in acelasi timp asteptam nerabdatori verighetele pe deget”, marturiseste Diana Dumitrescu.
Vedeta ACASA nu si-a putut stapani lacrimile dupa ce a semnat certificatul de casatorie : “Mi-am promis ca nu o sa plang, iata ca nu am reusit, cand m-a luat tata in brate si mi-a zis “Gata, iubita mea, ti-ai luat zborul”… nu am crezut ca emotiile mele o sa fie atat de puternice”, adauga interpreta Polixeniei din serialul de epoca “Aniela”.
Cununia religioasa va avea loc sambata pe 22 august si va fi urmata de o petrecere ca in povesti la Studiourile MediaPro, pe malul lacului de la Buftea, locul unde Diana si Ducu s-au cunoscut si s-au indragostit.
edit post
0 Response to 'Noi imagini de la cununia Reginei - Diana Dumitrescu'

Trimiteți un comentariu