Apel disperat!!!

Posted On 12:04 by Devoratorul de TV |


Nu sunt vedete dar au nevoie de voi. Aşa că dacă îi puteţi ajuta vă rog să o faceţi cu încredere!

Vă roagă Devoratorul de TV!

Apel disperat

Gasit ieri 2 pisoi in parc. In varsta de 3-4 saptamani, adusi de cineva cu o zi inainte (cineva probabil aflat la limita uman-zombie) si abandonati pur si simplu in iarba. Gardienii nostri publici (inalti ca brazii si cu capu' de lemn) nu le-au dat nimic de mancare, nici mangaiere, nici nimic... I-au lasat "liberi" sa moara mieunand din toti borjocii... Dupa ce i-am luat, i-am dus la veterinar si apoi i-am adus acasa. Acum sunt ok, sanatosi, "mancati", mangaiati, dadaciti (pe cat se poate) si supravegheati (iarasi pe cat se poate). Problema e ca nu-i pot tine. Gandul meu a fost sa-i salvez si apoi sa le gasesc un camin de oameni iubitori si doritori de blanite mieunande. Eventual si cu o pisica alaptand prin zona.... (stiu, nici n-am pretentii)... Sunt absolut sigur ca n-o sa regretati niciodata primirea lor in viata voastra. Sunt monumental de dulci!....Radu (bok.amarok@gmail.com si 0722.528.315)
edit post
1 Response to 'Apel disperat!!!'
  1. Anonim
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/08/nu-sunt-vedete-dar-au-nevoie-de-voi.html?showComment=1250091852772#c9057675250165916476'> 12 august 2009 la 18:44

    oo...cat de scumpi sunt..saracii...pacat ca nu am posibilitatea sa-i ajut...:(

     

Trimiteți un comentariu