Sabrina Posea, talentată din copilărie

Posted On 10:46 by Devoratorul de TV |

Interpreta Niculinei din "Aniela", primul serial de epocă transmis de Acasă şi realizat de Promance, Sabina Posea are înclinaţii artistice încă din copilărie. Atunci ea recita poezii în faţa unei tufe, la îndemnul prietenei ei, care îi spunea că în tufa din grădină este ”bobuleţ- împărat” cu toţi oamenii lui, iar Sabina trebuia să le de-a un spectacol pe cinste. Sabina şi-a dorit să lucreze la circ şi a fost pentru prima dată actriţă… pe hârtie: "Prin clasa a 8-a vroiam sa fiu psiholog, apoi mi-am zis ca mi-ar plăcea să lucrez la circ. Până într-o zi, la ora de română, când profesorul ne-a pus să scriem un eseu cu titlul "Eu peste 20 de ani". Nu mă gândisem până atunci la modul serios să dau la teatru şi nu ştiu cum, din nimic, am scris că peste 20 de ani o să fiu o mare actriţă şi mă vedeam undeva pe ţărmul mării" mărturiseşte Sabina Posea.
edit post
0 Response to 'Sabrina Posea, talentată din copilărie'

Trimiteți un comentariu