Christian Meier, protagonistul telenovelei “Dona Barbara” se teme de inaltimi sI de gandaci, iar picioarele i se par cele mai urate parti ale corpului uman. Desi a innebunit milioane de femei din toate colturile lumii cu personajele sale din telenovele, in spatele chipului de barbat sarmant se ascund mai multe manii decat ar putea banui fanele lui. Meier se teme de gandaci, dar nu atat sa-i vada, cat sa calce pe ei. “Mi se par oribili. Cand calc pe ei lasa o urma ingrozitoare la care nici nu pot sa ma uit”, spune actorul din “Dona Barbara”. Ideile fixe si maniile lui Christian nu se opresc, insa aici: “Mi-e frica de inaltimi, sa calatoresc si mai ales nu imi place deloc sa merg pe partea dreapta a unei persoane. Ma face sa ma simt incomod si nesigur”, spune Meier. In plus, actorul nu isi scoate niciodata sosetele, cu exceptia momentelor cand face baie, iar atunci cand intra intr-o camera trebuie sa aprinda toate luminile, pentru ca nu ii place sa stea in intuneric. “Am multe manii", incheie actorul, care ne asigura ca sunt si mai cidate.
edit post
3 Response to 'Stirea de la prima ora. Lui Christian Meier ii e frica de gandaci si de inaltime'
  1. Adi Lepadatu
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/08/stirea-de-la-prima-ora-lui-christian.html?showComment=1251076328510#c2644752945023172202'> 24 august 2009 la 04:12

    si cand face dragoste, tot cu sosete? :))) am declarat si eu intr-un interviu la prima tv la intalnirea cu actorii din "Nimeni nu-i perfect", ca dorm cu sosete in picioare dar am specificat ca le scot cand fac dragoste... si evident cand ma spal pe corp. :))) Christian a uitat sa precizeze sau chiar nu era cazul pt ca le pastreaza? :)))))) Poate aflii... :))) :) Super stiri. Imi place sa citesc ce postezi. :) dar te-as ruga sa scoti codul pt a scrie comentariu... e stresant. e mai accesibil sa se poata scrie fara a se copia acel cod. ms. :)

     

  2. Anonim
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/08/stirea-de-la-prima-ora-lui-christian.html?showComment=1265372125435#c3740549942933800531'> 5 februarie 2010 la 14:15

    mama dar chiar ca are manii ciudate sa doarma cu sosete in picioare

     

  3. Anonim
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/08/stirea-de-la-prima-ora-lui-christian.html?showComment=1265372736368#c8485202487186267357'> 5 februarie 2010 la 14:25

    mama ce ingamfat se vede de ce a ramas cu marisela ca si ea e o salbatica ,o jegoasa ,si o mucoasa

     

Trimiteți un comentariu