Vladimir Găitan, pe care îl ştiţi din rolul medicului din "Inimă de ţigan" şi "Regina", poate fi urmărit din această toamnă la Pro Tv, în noul serial de comedie State de România. Lucrurile iau o turnură dramatică pentru personajul său, Prof. Dr. Mihai Toma, care în urma unui malpraxis pierde dreptul de a opera. Viaţa îl pune la încercare şi din mare chirurg ajunge să profeseze medicina în satul Cloncatele, la un nivel cât se poate de rudimentar. Lovit de soartă, medicul Toma se refugiază o vreme în alcool şi pierde tot ceea ce agonisise până în acest moment. Din fericire pentru el, este salvat de Thierry, (interpretat de Cabral) care îl recuperează dintr-o cârciumă şi astfel îşi găseşte alinarea tocmai cu ajutorul familiei lui State.
Vladimir Găitan a anticipat că “un om care trece printr-un asemenea cutremur îşi schimbă în primul rând aspectul fizic, deoarece nu mai are starea necesară pentru a fi cochet” şi tocmai pentru a intra cât mai bine în pielea personajului, şi-a lăsat barba să crească şi părul cât mai neglijent. Nu numai personajul interpretat de el are parte de surprize plăcute din partea familiei lui State, ci şi însuşi actorul a trecut prin momente foarte emoţionante datorită felului în care i-a dat viaţă medicului Toma. “Am avut parte de experienţe foarte plăcute de când interpretez acest personaj, nu de puţine ori am primit buchete de flori de la rromii din Piaţa de flori şi au fost chiar şi medici care mi-au mulţumit pentru personajul pe care l-am făcut. Mi-au spus că le fac un mare serviciu cu acest personaj. Astea sunt semnale foarte emoţionante, care te fac să înţelegi că meseria de actor are importanţa ei aparte”, s-a destăinuit domnul Găitan.
Proiectele la care au lucrat împreună i-au apropiat foarte mult pe actorii Vladimir Găitan şi Gheorghe Visu, cel care îl interpretează pe carismaticul State. Aşa cum mărturiseşte domnul Găitan, “îmi place să cred că suntem deja prieteni. Suferinţa lui din această vară, când a trecut prin acea intervenţie chirurgicală, a fost pentru mine suferinţa unui prieten apropiat. Mă bucur mult că a trecut cu bine peste toate.”
edit post
0 Response to 'Ştirea de la prima oră! Vladimir Găitan joacă în "State de România"!'

Trimiteți un comentariu