Am avut dreptate! Raluca Hupoiu, tânara care i-a impresionat pe producătorii “Anielei” cu frumuseţea şi talentul ei la castingul din primăvară pentru primul serial românesc de epocă, îşi face debutul în episodul de miercuri, 21 octombrie, de la 20.30, ACASA. Ea va juca rolul Despinei, fiica colonelului Decebal Ciucurescu (Costel Constantin), o tînără şcolită la Paris care se întoarce pentru a fi alături de tatăl ei, la Bucureşti. “Despina este o fată sensibilă, care iubeşte arta şi care a rămas orfană de mamă de mic copil. Tatăl ei, generalul Decebal Ciucurescu, a trimis-o la Paris să-şi termine studiile şi acum Despina se întoarce acasă, la Bucureşti”, spune Raluca despre personajul pe care-l interpretează.
Adolescenta Raluca Hupoiu este unul dintre fericiţii cîştigători ai castingului organizat în primăvară de producătorii primului serial românesc de epocă: “Rolul nu exista în scenariu iniţial, cred ca mi s-a dat o şansă uriasa. A apărut personajul Despina care mi se potriveşte foarte bine. Munca pe platourile de filmare din Buftea este o plăcere şi, chiar dacă uneori filmăm de dimineaţa pînă seara, pentru mine nu există oboseală, sunt absolut fascinată de actorii alături de care am onoarea să joc, de regizori, de rochii, de tot”, spune Raluca.
Pentru adolescenta din clasa a X-a de la Colegiul Naţional I.L. Caragiale, “Aniela” reprezinta prima experienţă în televiziune, primul contact cu camera de luat vederi. “Prima dată, în prima zi de filmare, am avut emoţii mari mai ales că nu ştiam pe nimeni. Am lucrat însă foarte bine cu marele actor Costel Constantin, cu regizorul Alex Fotea, toţi m-au primit cu braţele deschise aşa că m-am adaptat foarte repede. Este o mare şansă pe care am primit-o şi am de gînd să nu dezamăgesc pe nimeni”, adauga Raluca.
Îndrăgostită de rochiile de epocă, de modul în care femeile erau privite la 1900, Raluca Hupoiu poate fi urmărită incepand de miercuri, 21 octombrie, de la ora 20.30, la debutul ei în primul serial românesc de epocă, “Aniela”, ACASA.
edit post
0 Response to 'S-a confirmat! Raluca Hupoiu a ajuns din fană Anielei, actriţă în serial'

Trimiteți un comentariu