Exclusiv! Adrian Nicolae din "Efect 30": "Ma apuc de cantat!"

Posted On 18:45 by Devoratorul de TV |

Asa cum am promis, revenim cu un nou interviu cu al doilea actor din "Efect 30" de la Prima TV, Adrian Nicolae, cel care il interpreteaza pe Toma Casian.

Adrian Nicolae din "Efect 30": "Ma apuc de cantat!"
Gossip TV: Spune-ne cateva cuvinte despre personajul tau, Toma Casian.
Adrian Nicolae: Suntem foarte asemanatori. Asta este unul dintre motivele pentru care a fost o reala bucurie si placere pentru care am lucrat la acest proiect. Ocazia de a vorbi despre mine, in mare masura.
Gossip TV: Cati ani ai tu si cati are personajul tau?
A.N.: Amandoi avem 22 de ani.
Gossip TV: Multi inainte! Nu esti la primul rol de serial de televiziune si as vrea sa stiu cu ce e acesta diferit fata de ce ai facut pana acum?
A.N.: Provocarea este mai mare pentru ca si eu sunt mai mare cu doi ani
Gossip TV: Ce alte proiecte mai ai?
A.N.: Multe proiecte in teatru, care ramane prima mea dragoste si la care ma intorc de fiecare data cu placere de fiecare data cand se termina un proiect de televiziune.
Gossip TV: Ce alte pasiuni mai ai in afara de teatru si film?
A.N.: Imi ramane foarte putin timp pentru ca teatrul este pasiune si a devenit meserie. Este complicat sa gasesc ceva pe langa. Ma mai preocupa fotografia dar nu vreau sa fac din asta o meserie. Imi mai place muzica, o sa cant solo. Si chiar o sa lucrez la un musical, “Opera de trei parale”, unde o sa am rolul principal.
Gossip TV: Intre “Iubire ca in filme” si “Efect 30” au trecut 2 ani. Ce ai facut in acesti ani?
A.N.: Mi-am continuat studiile si am lucrat cu oameni foarte priceputi din alte tari. Am lucrat mult pe teatru cu oameni din Milano, Budapesta…
Gossip TV: Cum a fost sa lucrezi cu Andreea Raicu?
A.N.: N-am prea lucrat cu ea mai deloc, ar fi ciudat sa vorbesc despre Andreea.
edit post
1 Response to 'Exclusiv! Adrian Nicolae din "Efect 30": "Ma apuc de cantat!"'
  1. Anonim
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/10/exclusiv-adrian-nicolae-din-efect-30-ma.html?showComment=1261229741885#c8190658221956978065'> 19 decembrie 2009 la 15:35

    cel mai dragutz.....il ador

     

Trimiteți un comentariu