Am aflat o super stire pe care am sa o impart cu voi, cititorii mei. S-ar parea ca nu Edith Gonzalez ar fi fost prima varianta a producatorilor pentru a o interpreta pe Dona Barbara in telenovela cu acelasi nume difuzata de postul Acasa ci Gaby Spanic. Cu putin timp in urma, actriţa venezueleană Gabriela Spanic a sosit la Lima pentru promovarea campaniei sociale la care lucreaza si a facut si cateva declaratii despre Christian Meier, cel cu care a filmat se pare pilotul telenovelei hit-ul "Doña Baraba", "Din păcate nu am putut salva rolul meu din "Dona Barbara". Am amintiri bune alaturi de Christian Meier, pe care il consider un mare actor. Din pacate, directorii de la Telemundo au avut ceva probleme contractuale şi ei au ales alta protagonista pentru poveste", a spus Spanic. Actrita a tinut sa precizeze ca nu a avut nicio problema cu actrita Edith Gonzales, cea care în final a înlocuit-o în rolul principal. "Mass-media de multe ori exagereaza in ceea ce spune el şi este foarte prost informata, mai ales cu privire la acest subiect. Din fericire, totul s-a rezolvat", a mai spus Gaby.
edit post
0 Response to 'Exclusiv! Gabriela Spanic ar fi trebuit sa fie "Dona Barbara"!'

Trimiteți un comentariu