Julia Louis- Dreyfus a fost atacată de tarantulă

Posted On 17:56 by Devoratorul de TV |

Julia Louis- Dreyfus, actrita care interpreteaza rolul lui Elaine in serialul “Seinfeld” pe care telespectatorii Pro Cinema il pot urmari din 4 noiembrie, in fiecare miercuri si joi, de la ora 21:00, a hotarit impreuna cu sotul ei, Brad Hall, sa-si petreaca aniversarea casatoriei in Peru. Ideea s-a dovedit foarte inspirata, iar sotii au petrecut momente foarte romantice pina in ultima zi cind totul era sa se sfirseasca intr-un dezastru. Vedeta din “Seinfeld” si-a dorit sa vada ruinele de la Machu Picchu insa imediat ce a ajuns acolo a regretat – si aceasta nu pentru ca locul nu ar fi fost foarte pitoresc.
“Am fost foarte agitata, pentru ca in acea zona exista tot felul de serpi veninosi si insecte periculoase, care-ti pot intra in uretra si apoi sa creasca in interiorul corpului tau”, spune Dreyfus. “Cind ne-am intors in camera, am simtit ca ceva merge pe piciorul meu, dar nu am dat importanta. Citeva secunde mai tirziu, am observat pe spatele lui Brad ceva odios – o tarantula, care arata ca acelea de jucarie folosite de Halloween – atit era de mare! Am tipat cit m-au tinut puterile – Brad, ai o tarantula pe spate! – iar el si-a scos camara cu un gest atit de brutal, incit a rupt-o in doua. Paianjenul a cazut pe podea, dar eu am continuat sa tip pina cind in camera au navalit persoane care voiau sa ne vine in ajutor. Este intr-adevar o tarantula si aveti mare noroc ca nu va muscat, ne-a spus ghidul. N-am mai cerut amanunte suplimentare pentru ca voiam sa dorm in acea noapte”, a mai adaugat vedeta serialului “Seinfeld”.
edit post
0 Response to 'Julia Louis- Dreyfus a fost atacată de tarantulă'

Trimiteți un comentariu