Asa cum am promis, revin cu un interviu EXCLUSIV cu actorul Dorian Boguta, partenerul Andreei Raicu din serialul "Efect 30", ce incepe in seara asta la Prima TV, de la 22.00 . Va invit sa cititi in continuare ce ne-a marturisit actorul, pe care l-ati mai vazut si in alte productii, cum ar fi "Numai iubirea", "Lacrimi de iubire" (Acasa TV) si "Lombarzilor 8" (B1 TV).

Dorian Boguta: “Andreea Raicu e o tipa MISTO!”

Gossip tv: Spune ne cateva cuvinte despre rolul tau din "Efect 30".
Dorian Boguta: Vlad Bradisteanu e un tip foarte abil, destul de dur, un tip care iubeste dar nu stie sa iubeasca. Iubirea lui este foarte egoista. Parerea mea este ca intr-o relatie, cuvantul principal e “noi”, pe cand la Vlad cuvantul principal e “el”.

Gossip tv: In ultima vreme ai tot fost in atentia presei, ai jucat in telenovelele de la Acasa, ai parut in serialul “Lombarzilor 8” de la B1 TV si ai jucat alaturi de Monica Barladeanu in “Francesca”. Acum joci alaturi de Andreea Raicu in “Efect 30”. Cum te simti ca ai crescut de la un proiect la altul?

D.B: As vrea sa mai cresc in continuare si ma simt bine. Daca pot, trebuie sa fac, daca nu pot, incerc sa pot. As fi ipocrit sa spun ca ma ingreuneaza ceva. E bine pentru ca munca mea a fost recunoscuta si e bine.

Gossip tv: Esti unul dintre putinii actori din Chisinau, Moldova care a reusit in Romania…
D.B: Nu vreau sa fac comparatii…

Gossip tv: Ai terminat filmarile la “Efect 30”, ce urmeaza in cariera ta?
D.B: O noua premiera, “Caravana cinematografica", facuta de Titus Muntean, cu casa de productie a lui Tudor Giurgiu, Libra Film, voi incepe o piesa la teatru, ma intotc la teatru dupa tei ani. Mai am si alte propuneri insa vreau sa vad daca se vor concreitza.

Gossip tv: Alte proiecte de seriale TV?
D.B.: Daca se vor face seriale in care cred eu ca pot sa joc sau mi se ofera ceva…vom vedea.

Gossip tv: Colaborarea cu postul Acasa va mai continua?
D.B :Daca as stii ce se intampla maine…Habar nu am…

Gossip tv: Joci cu Andreea Raicu. Cum e ca actrita?
D.B: Joaca foarte, foarte bine. E o profesionista de la cap pina in picioare, e o persoana care m-a ajutat foarte mult. E o tipa MISTO!
edit post
0 Response to 'Exclusiv!Interviu cu Dorian Boguta din "Efect 30": Andreea Raicu e o tipa Misto!"'

Trimiteți un comentariu