Alina Grigore si Bogdan Albulescu, soţ şi soţie si colegi pe platourile de filmare de la “Aniela”, au sărbătorit, pe 5 noiembrie, 3 ani de când s-au cunoscut. Romantici incurabili, cei 2 actori s-au întrecut în cadouri surpriză: Alina a primit de la Bogdan un laptop pe care şi-l dorea foarte mult iar Bogdan a avut o mare surpriză seara, după filmare, cînd a ajuns acasă iar pe perete erau proiectate declaraţiile de dragoste ale Alinei. ”I-am cumpărat lui Bogdan un videoproiector şi un sistem home cinema. L-am instalat când el era la filmare şi, cînd a venit acasă, a găsit în mijlocul sufrageriei o saltea iar pe perete era proiectat „Te iubesc” si „La mulţi ani”. Când Bogdan a intrat în casă, în întuneric şi a văzut surpriza m-a luat în braţe şi m-a sărutat. Ne-am încheiat seara în mijlocul sufrageriei, pe saltea, uitîndu-ne la un film romantic”, mărturiseşte interpreta Ersiliei din primul serial românesc de epocă, „Aniela”.
Alina a primit şi ea de la Bogdan cadoul dorit. ”Eu îi tot spuneam lui Bogdan că îmi doresc foarte mult un laptop pentru că vroiam să citesc şi să văd filme în pauzele de la filmare. Iar pe 4 noiembrie seara, cînd am ajuns acasă, Bogdan mi-a oferit, drept cadou la împlinirea a 3 ani de cînd ne-am cunoscut un laptop micuţ şi negru. M-am bucurat ca un copil atunci cînd îşi primeşte cadoul de la Moş Crăciun”, spune amuzată Alina.
La rândul lui, Bogdan Albulescu interpretul ofiţerului Stere din „Aniela” îşi aminteşte cu drag momentul în care şi-a văzut viitoarea soţie. ”Eram pe holurile facultăţii şi am văzut-o pe Alina. Mi-a plăcut din prima clipă aşa că, ceva timp, am căutat pretexte să mă bag în seamă. Ea nu a bănuit nimic pînă într-o zi cînd lucrurile s-au legat, am ieşit la o cafea şi iată, au trecut de atunci 3 ani minunaţi, petrecuţi în doi”, spune Bogdan.
Alina Grigore şi Bogdan Albulescu pot fi urmăriţi, de luni pînă joi, de la ora 20.30, în primul serial românesc de epocă, ”Aniela”, ACASA.
edit post
0 Response to 'Alina Grigore şi Bogdan Albulescu din "Aniela" sărbătoresc trei ani de iubire'

Trimiteți un comentariu