Eufrosina din "Aniela" îşi învaţă familia să danseze

Posted On 12:30 by Devoratorul de TV |



Dana Dembinski Medeleanu, interpreta Eufrosinei Vulturesco din serialul de epocă „Aniela”, difuzat de luni pînă joi, de la ora 20.30, ACASĂ, îşi in serios rolul de profesoară de dans a familiei sale. Dana a facut balet profesionist timp de 20 de ani şi acum încearcă să-i convingă pe cei doi fii, Vladimir şi Matei şi pe soţul ei, Alex să înveţe să danseze. „La noi în casă se aude tot timpul muzica, iar mie îmi place foarte mult să dansez, am făcut asta timp de 20 de ani. Uneori îi iau şi pe băieţii mei la dans. E adevărat că se lasă mai greu convinşi pentru că ei sunt amatori de sport. Cel mare, Vladimir, face tenis iar Matei, cel mic, fotbal. Dacă băieţii mai scapă, soţul meu nu prea are de ales”, spune amuzată Dana.
Mai mult, interpreta Eufrosinei Vulturesco pune foarte mult preţ pe mişcare aşa că Dana s-a apucat de înot şi alergat: „Din iunie merg de cel puţin două ori pe săptămînă la înot. Fac masaj de cîteva ori pe săptămînă şi, cînd am timp seara şi nu sunt foarte obosită fac jogging în jurul casei. Copiii şi soţul merg şi ei cu mine, dar sunt mai mult pe post de galerie decît colegi de alergare”, spune actriţa Teatrului Mic.
Sportivă din fire, Dana Dembinski Medeleanu are şi acasă aparate speciale pentru mişcare: „Am tot felul de aparate în casă: o bicicletă, un aparat pentru abdomene, un aparat de vibromasaj. Sunt împrăştiate în toată casa şi le folosesc cît pot de des. E drept că, uneori, bicicleta se transformă în cuier de haine dar conştiinţa nu mă lasă să lenevesc prea mult”, mărturiseşte râzînd actriţa.
Familia Danei este una de sportivi, cei doi fii fac tenis şi fotbal, soţul este şi el amator al sportului cu racheta aşa că Dana este fericită că trăieşte într-o familie care iubeşte mişcarea. „Suntem atenţi la ceea ce mîncăm şi pot spune fără să greşesc că suntem o familie energică. Atît soţul meu cît şi cei doi băieţi iubesc sportul aşa că ne face plăcere să mergem împreună în expediţii”, adauga interpreta Eufrosinei.
edit post
0 Response to 'Eufrosina din "Aniela" îşi învaţă familia să danseze'

Trimiteți un comentariu