Ştefana Samfira va fi Regina Maria în "Aniela"

Posted On 14:19 by Devoratorul de TV |


Stefana Samfira o readuce la viata pe Regina Maria, care isi face aparitia la un concurs de calarie in serialul “Aniela”, marti, de la ora 20.30. Spectacolul ecvestru este si un prilej pentru ca feminista Teresa Elefterios (Adina Galupa) sa militeze inca o data pentru egalitatea femeilor cu barbatii, printr-o noua aparitie socanta, iar telespectatorii ACASA se vor bucura de un show cu acrobatii spectaculoase pe cai.
Stefana Samfira nu este la prima colaborare cu echipa din Buftea si actrita s-a bucurat ca rolul din “Aniela” a adus-o din nou langa fostii colegi: “Imi place foarte mult rolul acesta, este o provocare, in primul rand pentru faptul ca este o reconstituire, este vorba despre un personaj care a existat in realitate si atunci este mult mai greu de facut decat un rol pe care il creezi tu. M-am documentat foarte mult despre Regina Maria, am citit tot ce mi-a picat in mana despre ea, am studiat fotografii cu ea si am facut chiar si o vizita la Peles pentru a ma incarca cu atmosfera aceea. A trebuit sa invat sa calaresc, deoarece ea era o calareata foarte buna. Cu siguranta nu am ajuns la nivelul ei, dar am facut o pasiune pentru echitatie, care imi va ramane si dupa filmari, pentru totdeauna. De asemenea, imi place foarte mult echipa, a fost o bucurie sa ma reintalnesc cu majoritatea pe care ii stiam de la <>”, marturiseste Stefana.
Taiatul pepenului, mersul cu spatele, saritura peste cal sau mersul in picioare sunt doar cateva dintre probele din concursul de voltije care va incanta privirile telespectatorilor ACASA. Scenele spectaculoase i-au oferit sansa interpretului lui Socrate Piscupescu- actorul Denis Stefan de a pune in practica acrobatiile pe cai pe care le exerseaza de mai bine de un an de zile: “Pentru secventele de voltija am avut un cal de rasa lipitan, pe care l-am pregatit impreuna cu unul dintre cascadori. Telespectatorii o sa aiba ocazia sa vada in afara de sariturile peste obstacole, pe care le-au mai vazut, cateva sarje de cavalerie si dueluri ale ofiterilor pe cai, asa cum se faceau la 1900, iar vechea arta a acrobatiilor pe cai facute de cazaci- (djighit sau voltije) va fi reinviata pentru acest concurs de cavalerie. M-am bucurat ca putem sa aratam ceva deosebit publicului”, spune Denis Stefan.
Feminista Teresa Elefterios (Adina Galupa) profita de faptul ca toata lumea s-a adunat sa vada concursul de calarie si e hotarata sa demonstreze ca intre o femeie si un barbat nu exista diferente: “Este foarte constienta de societatea din care face parte si actionand de partea unor principii foarte puternice, incearca sa modifice unele preconceptii si unele rigori invechite si neadecvate, in viziunea ei, ale epocii. Ea nu crede ca femeia e inferioara barbatului prin nastere si va incerca sa atraga atentia asupra acestui lucru in repetate randuri si de fiecare data va fi o aparitie socanta si neasteptata de nimeni”, spune tanara actrita.
edit post
0 Response to 'Ştefana Samfira va fi Regina Maria în "Aniela"'

Trimiteți un comentariu