Astazi a apărut pe piaţă un nou număr al revistei Diva, care are in exclusivitate amanunte despre noul serial de la Prima TV cu Andreea Raicu in rolul principal. Acesta se numeste "Efect 30", au inceput deja filmarile, iar din distributie mai fac parte actori cunoscuti precum Dorian Boguta sau Adriana Butoi. În acest număr mai găsiţi amanunte despre Lucian Viziru, care spune că face pauză de telenovele, te poti imbraca precum Megan Fox sau poti arata ca Ashley Green. Plus multe alte surărize! Nu rata noul numar Diva
edit post
1 Response to 'Exclusiv in noul număr al revistei "Diva" afli totul despre serialul de la Prima TV cu Andreea Raicu'
  1. Anonim
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/08/excluisiv-in-noul-numar-al-revistei.html?showComment=1250531049335#c453320969090430344'> 17 august 2009 la 20:44

    Mi-am luat si eu azi revista Diva si mi-a placut mult.Mai ales ca l-am vazut pe Lucian Viziru....:)

     

Trimiteți un comentariu