Livia Taloi: “Catelusa Trei isi cauta stapan”

Posted On 12:48 by Devoratorul de TV |

Vedeta serialului "Trăsniţi din NATO" de la Prima TV sare din nou în ajutorul animalelor fără stăpân. “De mica am avut animale de companie, sau mai bine spus, tovaraşi de joacă, prieteni sinceri, şi niciodată nu le-am luat pentru amuzament. Le-am luat pentru ca erau singure, erau nefericite, lovite, ranite, bolnave, sau chiar pe moarte” povesteste Livia Taloi. “Eu am invatat de la aceste animale ca bucuria poate fi data si de o coaja de paine aruncata la momentul oportun. Am aflat ca a oferi compasiune si afectiune nu te costa nimic si mai ales, ca tot ceea ce poti cumpara cu bani este surprinzator de ieftin” spune Livia, care se implica in diverse actiuni de ajutorare a animalelor fara stapan. Actrita spera sa nu fie singura persoana preocupata de soarta animalelor abandonate si isi doreste sa gaseasca “parinti” si pentru cele de care nu poate avea grija zi de zi. Unul dintre cainii pe care i-a dus la doctor, desi sufera de o infirmitate, are darul de a-i insenina pe oamenii din preajma. “Ea se numeste Trei, pentru ca din pacate are doar trei picioruse, dar acum e bine si e foarte jucausa. Isi cauta un stapan care sa aiba grija de ea”, spune Livia. “Mai avem un caine extrem de bun si iubitor, dar bolnav. Urmeaza sa-i fie extirpata o tumoare”.
Cei interesati sa sa adopte un catel fara stapan, sunt rugati sa sune la nr. 0723 187 129 (Daniela Ristea).
edit post
0 Response to 'Livia Taloi: “Catelusa Trei isi cauta stapan”'

Trimiteți un comentariu