Alina Grigore va fi Ersilia Vulturesco în "Aniela"

Posted On 12:23 by Devoratorul de TV |

Fosta Gigi din "Îngeraşii", actriţa Alina Grigore este mândră că ia parte la un asemenea proiect. De fiecare dată când intru într-un proiect ACASĂ mă gândesc că e cel mai greu de până acum şi nu s-a mai făcut niciodată aşa ceva. Sunt mândră de ce se întâmplă, a fost nevoie de mult curaj şi de multă încredere în oameni şi sunt fericită că cineva a investit atâta înceredre în noi. Cred ca e important ca România şi în special femeile, să cunoască restricţiile acelor vremuri. Vorbesc aici de lipsa dreptului de a vota, obligaţia de a purta corset şi mâneci lungi sau imposibilitatea de a-ţi exprima sentimentele. Pe de altă parte, prin acest serial vor cunoaăte frumuseţea şi simplitatea oamenilor, ritmul atât de lent în care trecea timpul şi pasiunea din spatele ipocriziei acelei epoci. E un proiect colosal, despre o lume colosala", spune Alina. Actrita o va interpreta pe Ersilia Vulturesco, fiica uneia dintre cele mai bogate familii de la 1900, rol pentru care s-a pregatit temeinic, cu multe luni înainte: “Ersilia este sensibilă la artă, pasionată de muzică şi doritoare de iubire. Regizorul mi-a spus încă de la prima discuţie că ea s-a născut cu bunele maniere în sânge. Ersilia este îmbibată în parfumul epocii, iar eu sper să reuşesc să aduc asta pe ecran. Am început să iau lecţii de pian şi canto cu profesoara Cristina Lazarus din prima zi, am făcut cursuri de călărie timp de 6 luni drept pentru care m-am ales şi cu o nouă pasiune. M-am uitat la filme despre epoca respectivă, am citit cărţi din epocă despre bunele maniere şi atmosfera lumii de atunci. În timpul liber am încercat să adopt vorbitul şi gestica de atunci, am scris caligrafic cu peniţa. Mi-am îndreptat spatele şi mersul ca să fie cât mai apropiat de atitudinea de atunci. Şi, bineânţeles, peste toate astea au fost şi seminariile pe care le-am avut la Buftea cu doamna Georgeta Filitti", povesteşte vedeta ACASĂ.
edit post
0 Response to 'Alina Grigore va fi Ersilia Vulturesco în "Aniela"'

Trimiteți un comentariu