Aşa cum vă povesteam în urmă cu ceva săptămâni, Bogdan Albulescu lucrează prima oară cu soţia lui Alina Grigore în serialul "Aniela". Cei doi sunt fericiţi că acum petrec mai mult timp împreună, deoarece sunt pentru prima oară şi colegi de platou, la primul serial românesc de epocă - “Aniela”, realizat de Promance şi difuzat ACASĂ din această toamnă.
Primul serial românesc de epocă - “Aniela”, marchează o premieră în viaţa de familie a celor doi actori. “Ne-am bucurat foarte tare când am primit vestea că jucăm în acelaşi serial, pentru că până acum noi nu am mai avut ocazia să colaborăm la vreun proiect. Alina e o actriţă foarte bună pentru că am văzut-o jucând şi ştiu cât de bine şi minuţios se pregăteşte pentru fiecare rol. Mai ştiu, de asemenea, că e mult mai ambiţioasă decât mine şi că-şi ajută foarte mult partenerii, aşa că ocazia asta o aşteptam demult», mărturiseşte Bogdan. Cei doi sunt convinşi de faptul că e un mare avantaj faptul ca se cunosc atât de bine şi aşteapta cu nerăbdare primele secvenţe împre-ună : “Am filmat împreună, dar nu am avut încă o secvenţă în care să schimbăm şi replici. Cred că va fi un munte de energie în ziua când vom avea şi replici împreuna. Îmi aduce multă relaxare în scenă faptul că ştiu că Bogdan e pe undeva pe aproape. Am făcut cursurile de călărie împreună la fel şi vizionatul filmelor. Am vorbit mult despre epocă. E important să ai cu cine discuta despre asta. Te ajută faptul că ştii ce înţelege şi celălalt. La fel ca în căsătorie, învăţăm unul de la altul", spune Alina.
edit post
0 Response to 'S-a confirmat. Bogdan şi Alina, împreună şi Acasă şi acasă'

Trimiteți un comentariu