Emil Mandanac din "Aniela" e pasionat de fotografie

Posted On 13:38 by Devoratorul de TV |



Emil Mandanac isi dedica timpul liber pasiunii pentru fotografie, nu pleaca nicaieri fara aparatul de fotografiat si il ia cu el inclusiv la studiourile din Buftea, unde il interpreteaza pe printul Mihail, in serialul “Aniela”, difuzat ACASA, de luni pana joi, de la 20.30. Pasiunea actorului pentru fotografie s-a nascut din curiozitate si apoi a fost incurajat de cei dragi sa dea curs dorintelor si sa-si puna in practica ideile, iar de 4 ani nu pleaca nicaieri fara aparatul de fotografiat: “La fotografie am ajuns, cum cred ca se intampla intotdeauna, din curiozitate. Asta se intampla in vara anului 2005. Cineva a avut incredere sa-mi lase pe mana aparatul de fotografiat si un film alb-negru. Din cele 36 de pozitii am scos 2 fotografii bune, dar pentru mine a fost suficient. Am imprumutat un aparat foto vechi, tot pe film si am continuat sa fac fotografii. Incet-incet curiozitatea a ajuns sa devina aproape obsesie. Luam aparatul foto aproape peste tot si fotografiam aproape orice. Asta fac si acum. Dar primele <> au fost oamenii care imi erau apropiati si care de altfel m-au si incurajat sa continui”, marturiseste Emil Mandanac.
Primul impuls, creativitatea si prezenta de spirit sunt cele trei lucruri pe care mizeaza Emil si datorita carora fotografiile actorului sunt impresionante: “Imi place sa ma consider un autodidact in ceea ce priveste fotografia. Cu toate astea anul trecut am participat la un curs, dar mai mult in ideea de a intra in contact cu alti oameni interesati de fotografie. Majoritatea fotografiilor pe care le-am facut se bazeaza pe primul impuls. Nu cred in locuri ideale pentru fotografie, cred in schimb in creativitatea si prezenta de spirit a fotografului”, spune Emil.
Un calcul rapid este de ajuns pentru a-si da seama ca este o pasiune destul de costisitoare, insa satisfactiile sunt pe masura: “In 2006 mi-am cumparat primul aparat foto pe film. Trebuie sa recunosc ca ma costau destul de mult filmele, developarea si trecerea pe un suport digital mai ales la ritmul in care fotografiam. Dar asta m-a si disciplinat intr-o oarecare masura deoarece nu imi puteam permite prea multe greseli. In 2007 am reusit sa cumpar un aparat digital performant, pe care il folosesc si astazi. Dar cheltuielile nu se opresc aici. Pe masura ce trece timpul se acumuleaza si experienta si incepi sa fii atent la detalii, sa vrei mai mult de la tine si implicit de la aparatura pe care o folosesti”, adauga actorul.
edit post
1 Response to 'Emil Mandanac din "Aniela" e pasionat de fotografie'
  1. Anonim
    http://gossip-tv.blogspot.com/2009/10/emil-mandanac-din-aniela-e-pasionat-de.html?showComment=1269206209316#c5485125279819497552'> 21 martie 2010 la 23:16

    buna Emil. te admir foarte mult ca actor. eu ma numesc Irina, sunt din Bucuresti si am 29 de ani. Mi-ar placea foarte mult sa stam de vorba. Iti las aici id-ul meu irina_elena_nica. Sper sa ne scriem curand pe messenger.

     

Trimiteți un comentariu