Băieţii mei revin la Pro Cinema

Posted On 18:04 by Devoratorul de TV |

„O briză de aer proaspăt, inteligent şi amuzant”, după cum spune critica celor de la Variety, „Băieţii mei”, serialul difuzat de Pro Cinema de luni pina vineri, de la ora 16:30, este scris, produs şi regizat de Betsy Thomas, scenarista serialului „Drumul spre casă”. „Băieţii mei” este „o comedie spumoasă, promiţătoare, care jonglează cu elemente cu care se pot identifica atât bărbaţii, cât şi femeile”, continuă cei de la Variety.
Jordana Spiro este PJ Franklin, o tânără înconjurată de bărbaţi care organizează seri de poker, comentează meciuri de baseball şi sperie orice pretendent prin preocupările sale masculine. Pentru rolul din „Băieţii mei”, Jordana Spiro, cunoscută telespectatorilor din serialele „Cu sânge rece”, „CSI New York” şi „Justiţie militară”, a obţinut premiul Gracie Allen pentru „cel mai bun rol principal feminin într-un serial de comedie”.
Alături de Jordana Sapiro, în „Băieţii mei” mai joacă Reid Scott, Michael Bunin, Kellee Stewart („Ia ghici, cine?”), Jim Gaffigan, nominalizat la premiul Emmy pentru „Pale Force” şi Kyle Howard („În familie”), nominalizat la premiul Young Artist pentru rolul său din filmul „Arest la domiciliu”, în care a jucat alături de Jamie Lee Curtis. Jordana Spiro, actriţa din „Băieţii mei”, şi-a făcut debutul şi pe marele ecran cu filmul „Anunţ matrimonial”, în care i-a avut parteneri pe John Cusack, Diane Lane şi Christopher Plummer.O comedie proaspătă despre prieteni care se ajută, dar în acelaşi timp îşi pun şi beţe în roate în jocul întâlnirilor amoroase şi al vieţii în general, „Băieţii mei” este produsa de Gavin Polone, producătorul nominalizat la cinci premmy Emmy, al filmelor „Camera de refugiu”, „Fereastra secretă”, „Ghost Town” şi serialelor „Fetele Gilmore”, „Larry David, inamicul public nr.1” şi „Spune-mi că mă iubeşti”.
edit post
2 Response to 'Băieţii mei revin la Pro Cinema'
  1. Anonim
    http://gossip-tv.blogspot.com/2010/01/baietii-mei-revin-la-pro-cinema.html?showComment=1264101968059#c3897051557308925809'> 21 ianuarie 2010 la 21:26

    Am descoperit de vreo 2 zile blogul tau,foarte interesant ,mai ales ca sunt mare ...fan al serialelor americane!
    Felicitari ,faci o munca titanica!

     

  2. Devoratorul de TV
    http://gossip-tv.blogspot.com/2010/01/baietii-mei-revin-la-pro-cinema.html?showComment=1264105289740#c322214320055439472'> 21 ianuarie 2010 la 22:21

    Multumesc. Speri sa ma citesti in continuare si mi-ar face placere sa luam legatura. Trimite mi daca vrei si poti id ul tau de mess sau o adresa de mail pe adresa office.gossiptv@gmail.com si tinem legatura. Sper sa citesti acest mesaj.

     

Trimiteți un comentariu